tv overal echt overal (dus ook in het buitenland)

  • 20 July 2011
  • 9 reacties
  • 2684 Bekeken

Badge +1
kan je niet me een proxyserver werken. en je smartphone of tablet doen geloven dat hij in belgië zit. dus wel met een belgiesche proxyserver. als dit niet gaat met de app. misschien wel met de internetversie van tv overal.

9 reacties

't is in ieder geval illegaal, dus past niet op dit forum mijn inziens

mvg
Badge +1
proxyserver is toch niet illegaal
belgacom heeft de plicht er voor zorgen dat tv overal NIET in het buitenland te gebruiken is (dit ivm de rechten)

dus als je dat gaat omzeilen ben je illegaal bezig

mvg
Badge +1
Op school doen we dit ook voor sites die we normaal niet opkunnen. Maar als je nu een Belgiesche proxyserver app kunt vinden voor android moet dit in theorie toch werken. Het kan zijn dat het niet mag maar dit weet ik nie of wist ik niet dat dit niet zou mogen. Niemand zegt mij dat ook he wat illegaal is. De leerkrachten zeggen dit zelf niet dat dit illegaal is dus hoe moet ik dat dan weten.
Beste swimmer4,

Hetgeen xenne gepost heeft is correct. In het buitenland heeft Belgacom geen uitzendrechten.

Met vriendelijke groeten,

Eva
@ Eva,

> Hetgeen xenne gepost heeft is correct. In het buitenland heeft Belgacom geen uitzendrechten

Maar het stoort me mateloos dat Belgacom het blijft promoten als zou je met TV Overal echt overal kunnen kijken. Luister maar naar de reclame die deze week op de radio zit. Het is gewoon een schade de klanten zo in de val te lokken !
tv overal is nog volledig gratis, dus veel bedrogen kun je er niet aan zijn...

vanwege de uitzendrechten is het compleet logisch dat dit in het buitenland niet mag werken.

mvg
Ja maar de reclame op de radio pushed de mensen tot het aanschaffen van een smartphone...
Ik kan daar kort en bondig op antwoorden reclame is altijd bedrog en ik heb nog nooit iets gekocht om reden wat er in reclame gezegd wordt alleen telt reclame voor mij om ergens iets te weten te komen wat voor nieuws er op de markt aangeboden wordt maar moest je mij vragen wat er in de reclame juist gezegd wordt daar zou ik in de verste verte niet kunnen op antwoorden.

Het is altijd best om langs alle mogelijke wegen uit te zoeken wat een nieuw systeem kan en niet kan en zeker niet de eerste zijn om dit aan te kopen.

Ik weet het de meesten zijn zo niet en het zou allemaal moeten eerlijk gaan op de wereld maar dit is toch een utopie.

Groetjes,

Elsa

Reageer