Gisteren gemerkt dat TV Overal niet meer werkt.
Vandaag krijg ik de melding dat er een abonnement nodig is voor TV Overal.
Is dit iets nieuw want ik heb hiervan nooit een bericht gekregen van Proximus.
Roland
Neen nieuw is dat zeker niet en heb dat ook al voorgehad, en dan na zeker tijd als ik opnieuw probeer krijg ik dan die melding niet meer en werkt het terug !
Werkt het op geen enkele van deze manieren:
via http://tvoveral.be
- via tv overal / tv partout app op smartphone of tablet
Werkt het op geen enkele van deze manieren:
via http://tvoveral.be
- via tv overal / tv partout app op smartphone of tablet
Krijg geen TV scherm meer, ook niet met uw link.
Roland
Roland
anders eens bellen naar de technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u en voor tv tot 24u)
bij mij werkt het toch in ieder geval.
bij mij werkt het toch in ieder geval.
In afwachting dat je hier een antwoord krijgt op je bericht, kan ik je louter als tip,
mijn ervaring meegeven dat er op twitter heel vlug gereageerd wordt door Proximus
- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank <= hier wordt het snelst gereageerd
of nog via:
- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank
Ook heb je nog volgende mogelijkheden:
- http://support.nl.proximus.be/app/contact" rel="nofollow" target="_blank
- of http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow hier, waar je privé gegevens kunt doorsturen.
- en een http://support.nl.proximus.be/app/contact_email/session/L3RpbWUvMTQ0ODUyMTYxNi9zaWQvY2gyQk1yQ20%3D" rel="nofollow sturen is ook nog mogelijk.
Zo heb je ook een overzicht van de mogelijk aanspreekpunten die op de Proximus site staan.
Indien je een oplossing krijgt via het eender welke weg misschien best in t' kort hier even posten,
zodat andere forumleden er eventueel er ook iets kunnen van opsteken.
Ik heb een comfort pack.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.