Beantwoord

TV overal afsluiten

  • 21 March 2016
  • 9 reacties
  • 374 Bekeken

Hoe gaat men te werk om een PC af te koppelen van TVOveral en deze dienst verder (voorlopig?) af te sluiten als dat kan ?

Dat ding loopt of een desktop PC voor geen meter (IE stopped working and will be reset, of obscure web errors zonder codes) en ik wil er geen energie meer in steken om een oplossing te zoeken.

TIA
icon

Beste antwoord door Elsa 21 March 2016, 23:05

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Da's gewoon een website die je er kunt afgooien ( uit je favorieten verwijderen), en Silverlight heb je dan ook niet meer nodig. Zolang ze met Silverlight werken, zullen er problemen zijn. Al heb ik er de laatste tijd weinig problemen mee, maar ik gebruik het nog enkel om live te kijken of met TV replay. Op Google Chrome werkt het sowieso al niet meer. Aan de opvolger, waarmee je ook naar nPVR-opnames zult kunnen kijken, zoals met de Proximus TV-app., zijn ze al bezig. Hoever ze daar mee staan, daar wordt voorlopig niet over gecommuniceerd.
OK, bedankt .. wat met de PX link tussen PC en TVOveral ? Bij aanmelden werd mijn PC "geregistreerd" als TVOveral toestel ? of maakt dat niet uit ?
Als je toch geen andere toestellen meer wilt gebruiken op TVO maakt dat niks uit, aangezien dit enkel een rol speelt voor het max aantal toestellen dat je kan gebruiken met TVO.
NB: mss kan je de Proximus tv app van de microsoft store gebruiken op je pc
-> https://www.microsoft.com/nl-be/store/apps/proximus-tv/9nblggh5wt68
Je klan TVO loskoppelen via MyProximus -> My Account
dan op de rode link klikken zie foto hieronder (aangeduid met zwarte pijl)


en dan op bevestigen klikken

Reputatie 7
Badge +6
Er wordt enkel het gebruik van de app bijgehouden. Vb. mobiele versies alsook de app die je kan downloaden uit de Windows store op Windows10. In totaal zijn er 5 apparaten toegelaten. Je kan apparaten verwijderen in je MyProximus of in de app zelf (instellingen -> mijn toestellen).

De webpagina (http://www.proximustv.be/nl) telt niet mee bij de toestellen.
Hallo Thomas,

Op MyProximus lees ik het volgende :

Applicaties
Reeds gelinkt
U kan uw MyProximus-toegang ook gebruiken voor de onderstaande applicaties.
Indien gewenst kun U ervoor kiezen om uw profielgegevens niet langer met deze applicaties te delen.
Je kan de applicaties achteraf gewoon opnieuw gebruiken maar met andere profieltoegang.

wil dit zeggen eens je de bv TVO applicaties losgekoppeld hebt van uw MyProximus-login, je dan met je Myproximus login/paswoord niet meer kunt opnieuw koppelen?
Als dit zo is hoe kan je de TVO dan opnieuw koppelen?
babylonische spraakverwarring .. bedankt voor de info maar eea is zo klaar als beschimmeld koffiedik.

- Ik ben niet van plan om op een desktop PC's bijkomende app's te installeren om van een toepassing vanaf te geraken ... ik zie de logica daarvan niet in, misschien moet ik dan wel een andere app installeren om van de app vanaf te geraken ? werk aan de winkel, sorry !
- Men gaat er hier van uit dat ik een app geinstalleerd heb ? Dat is niet zo: ik heb mij enkel aangemeld op de site van TVOveral en daar mijn abo geactiveerd. Daarbij kreeg ik de boodschap dat "deze PC" wordt gelinkt aan TVOveral. Einde verhaal. Ik wil die unlinken omdat ik de pest heb aan "losse eindjes" op mijn PC die nergens naar verwijzen. een cleane PC is een gezonde PC, Trust me, I know what I'm saying.
- Op de PX site onder mijn "My proximus" staat absoluut GEEN enkele link naar wat dan ook over TVOveral dus dat is een kompleet dood spoor. Er kan daar niets losgekoppeld worden en dat fameuze ikoontje is daar nergens te bespeuren. Ik heb geen TVO los te koppelen van "My proximus" tenzij die onder 7 lagen rommel verborgen zit ?
- Als ik via IE de TVOveral site oproep dan kan ik gewoon beginnen TV kijken ... voor een minuut of 2 toch dan gaat de boel over kop ..
- Historiek: status quo .. geen oplossing ? Ik wordt stilaan nerveus over een lullig probleem zonder dat schijnbaar geen simpele en direct toegankelijke clear-cut oplossing heeft ! zeer bizar !
Die toestellen loskoppelen kan ik via proximustv.be en ook via de app's op de mobiele toestellen ook.
Alles werkt bij mij dus
- via ProximusTv.be
- alsook via de ProximusTV-app's op mobiele toestellen, smartphone en tablet.

Enkel de ProximusTV app's onder windows 8/10 werken bij mij niet , al heb ik die niet vandoen,
had ik gewoon geïnstalleerd om eens te testen en te zien of ze goed werken en dat is bij mij niet het geval.

NB: TVO gebruik ik niet meer aangezien ProximusTV nu alles overgenomen heeft en meer kan dan TVO, uitgenomen chromecast dat nog moet ingebouwd worden bij de proximusTV app..
wackoooo !

Dus iemand kijkt TV Overal op mijn kap ? Ik heb geen mobiele toestellen ... de grap is dat het cijfer eens 0 is en dan weer 5 is maar mijne PC staat er nooit tussen .. zucht ..

Ze zouden je profiel eens opnieuw moeten instellen volgens mij.

Reageer