Beantwoord

Tv op PC naar full screen

  • 28 February 2016
  • 10 reacties
  • 512 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
En hier zijn we nog eens. Als ik hier ben http://www.proximustv.be/nl en ik wil het icoon van fullscreen (zie bijlage) gebruiken dan krijg ik een zwart scherm. Als je met de rechtermuis op dit icoon komt dan wordt er verwezen naar Silverlight.
icon

Beste antwoord door marco.2801 29 February 2016, 08:40

Bekijk origineel

10 reacties

Heb eens gecheckt wat er bij mij juist gebeurt en blijkbaar zal het hem zitten in het feit dat je twee pagina's krijgt, het originele waar je niet in full screen staat en dan het tweede het full screen, wat het probleem is blijkbaar bij jullie en niet gebeurt, is dat het originele niet fullscreen beeld/webpagina op de voorgrond blijft staan en bij komt het fullscreen op de voorgrond en dit kunnen jullie inderdaad omzeilen door het originele te minimaliseren waardoor het fullscreen ook op de voorgrond komt op die manier.
'k vraag mij ook af en ben ook benieuwd waar dit zou kunnen aan liggen, temeer dat ik ook met Windows 10 en Edge--->IE11 werk en dit niet voor heb !!
Reputatie 3
Badge +1
Ok. Ik heb hem. Resultaat is hmhm.

Hallo,

ik bedoel dat in de rechterbovenhoek van het scherm drie icoontjes staan : minimaliseren, verkleinen en het kruisje om het scherm te sluiten. Ik gebruik het icoontje 'minimaliseren'.
In ieder geval dit heb ik onder windows 10 niet voor, ik start dus Edge op en voer tvoveral.be in en dan klik ik rechts boven op de .... (puntles) om in het uitklapmenu te kiezen om het via IE11 te laten opstarten, om dan op het icoon full screen te klikken
Reputatie 3
Badge +1
Dag begrijp ik niet goed Marco.
Rechterbovenhoek? Dan gaat alles toch dicht.
Hallo,

ik heb net hetzelfde probleem. Ik los dat op door in de rechterbovenhoek van het scherm het scherm te minimaliseren. Dan komen de beelden wel fullscreen. Dit is helaas geen duurzame oplossing maar het werkt wel. Ik blijf wel op zoek naar een degelijke oplossing dus alle suggesties zijn welkom.
Reputatie 3
Badge +1
Beste Elsa,
Met IE 11 onder win 10.
Het is precies die vraag die ik NIET krijg.
Terwijl Silverlight op mijn systeem staat.
met welke browser werk je eigenlijk.
mat IE11 eens geprobeerd:



Als je die melding krijgt van silverligt, gewoon op YES klikken

Reageer