Beantwoord

TV-Gids NPO1 voor volgende week.


Reputatie 7
Badge +6
Niet alleen geldt de TV Gids nog altijd maar voor 7 dagen op de decoder (dat wordt leuk voor de komende vakantie), nu staat er voor volgende week vanaf woensdag 11/5 om 6u t/m vrijdag 13/5 voor NPO1 alleen : GEEN UITZENDING ! Dus maar op de app gaan kijken en de zelfde miserie. Probeer zo maar eens een opname te programmeren. In plaats van te verbeteren, wordt die TV-Gids alsmaar erger.:@
???????
En nee, ik hoef niet te weten hoe het bij Telenet gaat, ik wil dat Proximus doet wat moet voor onze centen!
icon

Beste antwoord door Marleen 8 May 2016, 07:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag iedereen,
aangezien het probleem met de NPO tv-gids is opgelost, sluit ik dit topic.

Groeten,
Wim
Reputatie 7
Badge +3
Heb ik een paar dagen geleden ook gezien. Niet alleen NPO1, maar ook NPO2, NPO3 en NGC. Ik weet niet hoe het nu is. Ik heb donderdagavond mijn weekprogrammatie gedaan. Toen stonden de programma's voor vrijdag de 13de er nog in de TV Gids, maar ik had wel al in mijn planning enkele plannings voor die 13de, wel zonder foto en zonder info.
Reputatie 7
Badge +6
De TV-Gids voor NPO1 was deze morgen aangepast. Goed zo.
Zou het toch niet mogelijk zijn om een TV-Gids te hebben voor 10 dagen vooruit, of is dat niet mogelijk omwille van de 36 u 'achteruit' voor TV Replay (+)?
Reputatie 5
Badge +2
Online kun je de series soms langer programmeren als je per serie kijkt, nu al tot 17 mei, dus langer op voorhand. Dit lukt enkel voor series die op regelmatige basis worden uitgezonden. En dit moet je per programma doen, want in de tvgids kun je ze nog niet zien. Wat ik ook merk dat de geprogrammeerde programma's online gedaan bij niet meer zichtbaar zijn bij de geprogrammeerde programma's op tv zelf. Er staat wel meestal een bolletje in de tvgids, maar ze staan niet in de lijst. Online kun je ze wel allemaal zien.
Enfin zolang alles opgenomen wordt. Geprogrammeerd online blijven ze ook altijd maar 60 dagen staan, maar voor mij is dit geen probleem,
@ Valencia blijven die programma's 60 dagen te bekijken, of versta ik dat verkeert? Want ik ben nu klant bij Telenet en daar bestaat terugkijk tv maar dit is slechts 7 dagen dat je maar een programma kan zien. En dan is dit toch veel beter dan bij ons.
Reputatie 5
Badge +2
ik heb het niet over de terugkijk tv zoals jij het noemt, maar de opgenomen programma's, want het terugkijken is maar 36 uur van niet opgenomen programma's
Reputatie 7
Badge +6
@ Valencia: dat is waar, voor ons is 60 dagen meestal ook genoeg. Wij betrappen er ons op dat we oudere opnames uiteindelijk toch niet meer bekijken.
Een voordeel van die 'opnames op afstand is, dat je een duidelijker onderscheid hebt tussen nieuwe afleveringen en herhalingen. Nadeel is inderdaad dat je niet altijd goed ziet wat nu wel en niet geprogrammeerd is en dat er een enkele keer een geplande opname verdwijnt bij het 'automatisch' oplossen van conflicten. Meestal volstaat het dan om de programmatie opnieuw in te voeren. (Dat hadden wij bv. voor vrijdag).
Wij zullen ons hier zeker niet beklagen over de opnamemogelijkheden bij Proximus , maar de TV-Gids op de decoder vind ik toch maar zo en zo en veel vooral oudere mensen hebben toch nog altijd geen internet om zo te programmeren.
Nu, het topic probleem is opgelost en dit mag voor mij dan ook gesloten worden.
Dat begrijp ik Valencia. Maar die 60 dagen wat bedoel je daar dan mee? Want met die terugkijk tv. Bij trlrnet ben je niet veel. Ik bedoel daar mee dat je maar 7 dagen terug sommige programma's kan opvragen. daarom vroeg ik je omdat jij over 60 dagen sprak, dit is 2 maanden, of die programma's dan voor 60 dagen te bekijken waren. Vroeger was dit hier nog niet bij Belgacom. Ik ben namelijk van de pude stempel en kan ook niet alles weten.
Reputatie 6
Badge +2
nPVR opnames zijn opnames die op de servers van Proximus opgenomen worden en die blijven 60 dagen bewaard wat vroeger maar 30 dagen was, PVR opnames zijn opnames die op de harde schijf van de decoder worden opgenomen en die blijven onbeperkt in tijd bewaard.
Met TV Replay en TV Replay+ kan men slechts 36 uur in de tijd terug gaan terwijl bij Telenet met die Terugkijk TV 7 dagen in de tijd kan terug gaan.
Die 30 dagen herinner ik me nog vaag, maar nu is het me duidelijk en ook veel beter als je veel opneemt. Anders heb je problemen met die 30 dagen, als daar te veel langspeelfilms tussen zitten. Dit had ik vroeger ook al aan ge kaart.