Vraag

TV gids en ondertiteling


Nu al twee dagen geen ondertiteling op Discovery World

Nu al twee dagen op National Geographic verkeerde tv gids, staat nu op de tv gids Primal Survior dat nu afspeelt om 13u36 en zenden volledig iets anders uit. Hoe kan je in godsnaam iets programmeren als de tv gids niet klopt.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dag Patrick,

National geo SD of HD?

welk kanaal juist?? 95;97 of 125?

mvg sb
Helaba PX

In SD voor Discovery World
In HD voor National Geographic

Welk kanaal heb er geen flauw idee van die zenders staan bij mij geprogrammeerd op ander nummers, die staan hier op 10, 11, 12, 13 ongeveer
tv staat nu op en heb geen ondertiteling op Discovery World en op het scherm blokjes en flitsen de andere Discovery channels zijn ok
Zouden ze niet betere eens een technieker sturen, want er loopt duidelijk al een tijdje het één en ander verkeerd met je prox installatie om dit eens grondig te checken i
Reputatie 6
Badge +4
hi Patrick

Zie geen enkel probleem hier op de decoders, ga wel via brusselse servers hier en niet de vlaamse

Om te vermijden dat decoder zelf probleem zou zijn, zie al enige tijd geen restart op je decoder,

kan je in eerste instantie eens dus de decoder herstarten door een stroomonderbreking te doen, software update, etc;.

laat me daarna weten of je nog dit probleem ondervindt.

mvg sabine
Decoder is van stroom gehaald om 15u14

Na de heropstart is er een correcte tv gids op National Geographic, dus dat werkt nu wel goed.

En nogal tijd geen onderschriften op Discovery World maar heb geen blokjes meer wel nog volop flitsen.
Reputatie 6
Badge +4
hi Patrick

Momenteel kan ik de decoder nu volledig bereiken en uitlezen en zie de herstart ,

maar zie tevens ook nog een bijkomend probleem die oorzaak kan zijn

ik kan de harde schijf van je decoder niet bereiken , geeft error

kan je die eens uitklikken ( zijkant) en terug inklikken

en sorry dat ik het zeg.. nog maar eens booten decoder
Patrick heeft die verwijderd in verband met raadgeving die hij hier op het forum gekregen had van een proximus technieker,
om dit te doen ivm zijn opname problemen die hij had!
Klopt harde schijf is er uit op jullie aanraden heb anders conflicten.


Discovery World lig eruit voorlopig er staat op het tv scherm dat er een storing is. Dus techniekers zullen er wel mee bezig zijn
Wat was de reden PX dat gisteren Discovery World er uit lag door technische storing voor halve dag?
Software of hardware beetje info erover zou tof zijn.

Maar intussen werkt het wel terug
En PX wat was de reden dat Discovery World 2 dagen vol met storing zat en zonder onderschriften en dat eergisteren de boodschap stond:
Sorry klanten door technische storing is de zender off line gedurende dit 6 uur?

Reageer