Beantwoord

TV decoder

  • 3 February 2017
  • 7 reacties
  • 400 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Waarom worden er geen tv decoders verkocht?
icon

Beste antwoord door Wim 3 February 2017, 16:00

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Koen,
Gehuurde decoders worden altijd gratis vervangen bij nieuwere versies. Dit kan niet bij een gekocht exemplaar, vandaar dat wij kiezen voor nog enkel gehuurde toestellen.
Mvg,
Reputatie 6
Badge +3
De reden is gewoon dat gehuurde decoders meer opbrengen.
Ik heb 6-7 jaar een gekochte V3 : indien ik die had gehuurd dan kostte de decoder me 3x de aankoop dus 500€ extra.
Reputatie 3
Badge +1
kan ik deze huren bij een proximuscenter?
Vroeger wel maar nu worden de decoders opgestuurd via kialapunt naar uw keuze.
Je kan hiervoor eventueel ook bellen naar 080022800
Decoders en modems zijn niet meer beschikbaar in de shops.
Inderdaad misbruik van Proximus, een verdoken prijsstijging. Ik heb dit verschillende keer gemeld via verschillende kanalen, maar (uiteraard) geen gehoor gekregen. Ik ga voortaan via TV Overal en Chromecast werken, even wennen voor de familie, maar dit lukt wel.
Reputatie 3
Badge +1
Michaelj,op tv overal kan men niet alle kanalen ontvangen,heb gelukkig op 2de hands nog een nieuwe decoder gevonden en aangeschaft, heb ook nog met een chromecast gewerkt maar vindt dit een beetje omslachtig,maar inderdaad 8 euro huur voor een decoder zonder harde schijf is wat aan de hoge kant,maar ja wat doe je eraan,test aankoop vindt dat men een app zou moeten ontwikkelen voor op een smart tv dat zou pas interessant zijn!!!!!!!
Van die app voor smart TV's, daar is proximus samen met Samsung al een paar jaar mee bezig, maar hoe ver het hiermee staat of dat ze daar nu nog altijd mee willen verder gaan is de hamvraag?

Reageer