Beantwoord

TV beelden

  • 25 September 2016
  • 22 reacties
  • 514 Bekeken

geen TV vanavond????? geen beeld zal vroeg gaan slapen zekker
icon

Beste antwoord door Elma 25 September 2016, 21:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

22 reacties

Hier het zelfde tis om da bakske gewoon in de vuilbak te gooien en een andere provider te nemen... wat een service van proximus. Bah.
Tv wel op gsm
Reputatie 3
heb je alle apparaten, zoals de bbox modem en de decoder, al eens zonder spanning gezet.
Als de bbox terug opgestart is zou de vdsl let continu moeten blijven oplichten in ierder geval.
Je kan de support opbellen tot 22u en voor tv tot 24u
heb al alles gedaan tot15m . aan de telefoon gewacht storing bezig met te herstellen. voor hoelang????
heb je alle apparaten, zoals de bbox modem en de decoder, al eens zonder spanning gezet.
Als de bbox terug opgestart is zou de vdsl let continu moeten blijven oplichten in ierder geval.
Je kan de support opbellen tot 22u en voor tv tot 24u


Hier ook : 2decoders en beiden geven blokkerig beeld. Beide decoders zijn gereset, modem gereset. Zonder resultaat.
Gebeld naar 0800/22800. Wachtijd meer dan 10minuten, na 20 minuten krijg je melding dat er een error is en wordt je uit de connectie gegooid.
Ben voorlopig op DVB-T aan het kijken. Wordt morgen vevolgd
Reputatie 6
Badge +2
Die problemen zijn maar in bepaalde regio's want bij mij werkt Proximus TV volkomen normaal.
Reputatie 3
Badge +2
De problemen zijn zelfs zeer plaatselijk. Mijn buur problemen, ik niet.
Reputatie 3
Dan zou het op internet nogal wat meer klachten regenen moest het algemeen zijn imho
Badge
Ja als er geen storingen zijn waarom is de wachttijd dan meer als 10 minuten en wordt de verbinding automatisch verbroken.

Bende prutsers.
??? man, als uwe loodgieter niet direct kan komen om uw waterlek te dichten zit ge dan ook zo tegen iedereen te z...... ? djezes .. ondertussen heb ik begrepen dat er een technisch probleem is ... ergens ? ... bij mij voorlopig niet ... 😉
Badge
Als ik die loodgieter bakken vol geld per maand betaal wel ja . Voor u is dat misschien peanuts , voor ons niet.
Badge
De nest begon overigens met een decoder die uit slaapstand kwam . De andere bolde eerst wel tot ook deze herstart werd.

Dikke nest is het.
man man ... ge hebt een computer en internet en ge kunt niet eens opzoeken wat de netwerkproblemen zijn op dit moment in België ? ... laat maar hoor, kankeren is toch zoveel plezanter dan uw plan te trekken om een diagnose te stellen !
Badge
Ja waar zou men dat moeten zoeken Smarty ? Is plezant hoor , twintig keer je fokking modem en decoders resetten , een eeuwigheid wachten eer die kutmenus geladen zijn. Een diagnose stellen is niet aan mij .

Ik stel vast dat de rommel niet werkt .

Joehooeeeee lang leve het digitale tijdperk . Mooi ding , als het bolt toch.
Reputatie 3
Er zijn er nog als er problemen voorvallen dat het kot te klein is en alle mogelijke internet kanalen aangesproken worden, het is nu eenmaal moeilijk tegen te houden !
Reputatie 3
Er zijn er nog als er problemen voorvallen dat het kot te klein is en alle mogelijke internet kanalen aangesproken worden, het is nu eenmaal moeilijk tegen te houden !
man man ... ge hebt een computer en internet en ge kunt niet eens opzoeken wat de netwerkproblemen zijn op dit moment in België ? ... laat maar hoor, kankeren is toch zoveel plezanter dan uw plan te trekken om een diagnose te stellen !
djeezes kristes dude .. waar zou men moeten zoeken ... werkelijk ? nog nooit van google gehoord ... heck man 15 seconden na mijn laatse posting heb ik al gevonden waar de storingen zijn en sinds wanneer en het aantal "klachten" dat er voorlopig geregistreerd worden en de trend ervan ... was sommigen hun verstand maar echt zo groot als hun mond !
.. en te springerig om te wachten tot je modems opgestart zijn en dan maar rap nog eens resetten ? sja ... 't verstand komt voor de jaren niet ... helaas !
Reputatie 3
Ik heb hier zelf problemen om mijn berichten te posten, eerst verschijnt die niet en nu staan er al twee, ook door invloed van blikseminslag zeker :S
Reputatie 3
Ik merk dat er precies niet veel op TV is deze avond aan de forumberichten :8
heb je alle apparaten, zoals de bbox modem en de decoder, al eens zonder spanning gezet.
Als de bbox terug opgestart is zou de vdsl let continu moeten blijven oplichten in ierder geval.
Je kan de support opbellen tot 22u en voor tv tot 24u

Hier terug alles ok
Hier ook : 2decoders en beiden geven blokkerig beeld. Beide decoders zijn gereset, modem gereset. Zonder resultaat.
Gebeld naar 0800/22800. Wachtijd meer dan 10minuten, na 20 minuten krijg je melding dat er een error is en wordt je uit de connectie gegooid.
Ben voorlopig op DVB-T aan het kijken. Wordt morgen vevolgd
Badge
Regulus , smarty ,,, again. Je spreekt met een klant met een uitgebreide ervaring. Ik weet best hoe te resetten . Dus leer begrijpend lezen .

Telkens opnieuw en op het www regent het klachten over jullie gebrek aan communicatie.

EN HET BEELD IS TERUG , allee vier zenders toch

Nu kunnen we tenminste gaan slapen , bedankt proximus om mijn voetbalmatch te laten missen.

Gelukkig hebben ze een serieus patat om de oren gekregen.
Reputatie 7
Badge +3
http://allestoringen.be/problemen/proximus