Beantwoord

TV app

  • 9 October 2017
  • 14 reacties
  • 308 Bekeken

Ik kan niet inloggen op de proximus tv app! Al 2 maal telefonisch contact gehad en telkens instructies gekregen maar lukt nog altijd niet!
icon

Beste antwoord door ThomasP 10 October 2017, 08:10

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +6
@lotte999 , ik heb dit even voor je nagekeken en voor je rechtgezet. De Proximus TV app zou nu moeten werken.

@Marc_3691 , gisterenavond hadden we enkele problemen met de Proximus TV app. Ons TV team is dit nog aan het onderzoeken. Momenteel lijkt het erop dat enkel Samsung tablet gebruikers hinder ondervinden. Je kan dus eens proberen vanop de Proximus TV webpagina of je smartphone. Mijn excuses hiervoor.
Zelfs in de poximus shop kon de verkoper (die wel supervriendelijk was)mij eigenlijk niet helpen...waar kan je dan wel oplossing krijgen? Toch veel klanten zitten blijkbaar met dit probleem! !!!
ik weet dat er voor het ogenblik wel hier en daar problemen zijn met de TV app, en dat er aan gewerkt wordt ook, maar of dit er ook iets mee te maken heeft denk ik niet, aangezien niet altijd problemen zijn met inloggen en server probleem meldingen, maar best het antwoord afwachten morgen van iemand van het proximus team die dit wel nader zullen kunnen bekijken wat de eventuele reden ervan is.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je me even je gebruikersnaam van MyProximus doorsturen via persoonlijk bericht? Groeten, Linos.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +4
Perfect, een en ander bleek nog niet helemaal doorgestroomd, maar dat is intussen rechtgezet. Kan je even het toestel herstarten en opnieuw proberen?
Problemen op Samsung tablet zijn eveneens van de baan; Bedankt voor de support!
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Goed om te horen. MVG, Wim
Reputatie 5
Badge +3
Kan je me even je gebruikersnaam van MyProximus doorsturen via persoonlijk bericht? Dit kan je via deze link doen.

Groeten, Andy
Kijken op Samsung tablet lukt ook niet meer. Krijg eerst de melding dat er een nieuwe app moet gedownload worden (?) Na de installatie verschijnt de melding "Server fout Probeer het later opnieuw ". Einde verhaal ...
Wij zijn net klant en hebben identiek hetzelfde probleem. Wij kunnen niet inloggen via de tv app op geen enkel toestel.
@ThomasP

Super! App werkt nu perfect! Bedankt. Ik vind jullie service top!!!
App werkt nog steeds niet bij mij

Reageer