Beantwoord

Tuttimus: winkelmandje geen bevestiging

  • 18 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Goede middag,
Heb zojuist gebruik gemaakt om, als bestaande klant, over te stappen op tuttimus .Via winkelwagen geaccordeerd,maar krijg nergens bevestiging van ontvangst bij Proximus.Hoe gaat dit nu verder of heb ik iets verkeerd gedaan?
Groetjes.
icon

Beste antwoord door Bram 18 oktober 2016, 16:25

Hallo Georges,


Onze e-Shop collega's bekijken dit probleem, maar ze hebben wel enkele vragen voor jou...
  • Kan je'ns nakijken of je intussen al de mail hebt ontvangen? We hebben daarnet gezien dat er enkele mails bleven hangen, maar dit is nu opgelost.
  • Indien je nog niks ontvangen hebt, kan je dan je klantgegevens doorgeven (via privébericht)? Of, mocht je dat hebben genoteerd, de referentie van je winkelmandje.

Bedankt!
Bram
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Hallo Georges,


Onze e-Shop collega's bekijken dit probleem, maar ze hebben wel enkele vragen voor jou...
  • Kan je'ns nakijken of je intussen al de mail hebt ontvangen? We hebben daarnet gezien dat er enkele mails bleven hangen, maar dit is nu opgelost.
  • Indien je nog niks ontvangen hebt, kan je dan je klantgegevens doorgeven (via privébericht)? Of, mocht je dat hebben genoteerd, de referentie van je winkelmandje.

Bedankt!
Bram

Reageer