Vraag

Tuttimus versus het oude pack

  • 10 November 2016
  • 4 reacties
  • 577 Bekeken

Badge
Tuttimus wordt mooi voorgesteld maar er zit een addertje in.....nieuwe klanten worden verwelkomd met mooie cadeaus maar voor de bestaande klanten komt dit niet altijd voordeliger uit.
Heb nu een pack met daarin tv,Internet, vaste lijn.... en 2gb inbegrepen voor mijn tablet....
Als ik zou overschakelen naar Tuttimus komt dit duurder uit, aangezien ik dan een abonnement zou moeten nemen voor mijn tablet om te kunnen surfen als ik onderweg ben.
Bedankt proximus om bestaande klanten in de kou te laten

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Het is daarom dat ik niet wil overschakelen naar Tuttimus en dat ik dus bij mijn Maxi Pack blijf want anders zou mij dat zo'n € 44/maand duurder uitvallen daar mijn mobiel internet voor laptops en tablets niet meer inbegrepen is en dus apart moet betalen.
Die "mooie cadeaus" wordt dan op die manier een vergiftigd geschenk.
Reputatie 7
Badge +1
Denk hetzelfde. Blijf bij mijn oude pack. Indien PX, 2 Sims ipv 1 bij een Tuttimus pack zou doen dan is het het overwegen waard om over te stappen. TN heeft dit ook gedaan bij WIGO, minimaal 2 Sims, dus waarom kan PX dit niet doen. PX denkt niet aan haar klanten er moet winst gemaakt worden en dat is het belangrijkste.
Reputatie 1
bij mij komt het 4€ goedkoper uit.
Wij hebben 2 joint offer gsm's, vast internet en TV. We kregen 3 aparte facturen dus met die joint offer.
gebeld naar klantendienst... het was blijkbaar mogelijk om alles in een tuttimus pack te steken...
nu wel al 2 dagen verder en nog niets aangepast... maar zal wel normaal zijn zeker 🙂
Reputatie 7
Badge +6
nu wel al 2 dagen verder en nog niets aangepast... maar zal wel normaal zijn zeker :)
Dag Jan,
we krijgen heel veel aanvragen i.v.m. Tuttimus overschakelingen, dus dat vraagt wat tijd.
Indien het volgende week nog niet in orde zou zijn, mag je steeds een privébericht sturen aan Het Proximus Team.
Mvg,

Reageer