Beantwoord

Tuttimus & Familus

• 17 oktober 2016
  • 31 reacties
  • 2412 Bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 3
Badge
Misschien de modem eens herstarten. Heb ik gisterenavond ook gedaan. Nu haal ik 91,5mbps download en 14,5mbps upload (bekabeld)
Badge
Het komt goed! Nog even geduld! Zal straks wel geactiveerd worden zeker... :D

===================

Dag meneer De Marie,

Hierbij vindt u een overzicht van uw aanvraag.
Het referentienummer van uw bestelling : **************

Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
Reputatie 7
Badge +4
Dag Philippe,

Via onderstaande link kan je alle info vinden over ons internet aanbod en de mogelijke snelheden.

http://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/andere-producten/internetabonnementen.html

De snelheden worden automatisch aangepast en hiervoor met men ook geen extra stappen te ondernemen.

Via de onderstaande link kan je ook altijd een test doen voor de internetsnelheid in uw regio.

http://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/speedtest-internet-connectie.html?v1=shorturl&v6=internetsnelheid

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 2
Badge
Tegen mij hebben ze ook al gezegd om een entertainment boeket te nemen maar ik ga daar niet op ingaan want ik heb nu het multiboeket anders ga ik de muziekzenders en de kids zenders verliezen of blijft het multiboeket behouden want ze maken u daar zo warm om over te schakelen naar een ander abonnement maar de info ontbreekt ik wil zeker zijn dat ik de zenders die ik nu ontvang bij het multiboeket ook behouden blijven als ik voor tuttimus of wat het ook is kies
Reputatie 7
Badge +6
Tegen mij hebben ze ook al gezegd om een entertainment boeket te nemen maar ik ga daar niet op ingaan want ik heb nu het multiboeket anders ga ik de muziekzenders en de kids zenders verliezen of blijft het multiboeket behouden want ze maken u daar zo warm om over te schakelen naar een ander abonnement maar de info ontbreekt ik wil zeker zijn dat ik de zenders die ik nu ontvang bij het multiboeket ook behouden blijven als ik voor tuttimus of wat het ook is kies
Als je overschakelt naar een Tuttimus of een Familus ben je het multiboeket kwijt, want dat bestaat daarin niet meer: de muziekzenders ben je kwijt, want die zijn (hopelijk voorlopig) in geen enkele nieuwe bundel (nieuwe naam voor de boeketten) terug te vinden. Als je de entertainment bundel kiest in je nieuwe pack ben je ook de Kids zenders kwijt, want die zitten in een aparte bundel (All Kids). Als je bv de Entertainment Channels bundel gekozen hebt in je Tuttimus/Familus en je wilt ook de All Kids, dan is dat mogelijk, maar dan zal je 9,95€ extra moeten betalen.
Daar moet je allemaal rekening mee houden, vooraleer te beslissen.
Reputatie 2
Badge
Als je overschakelt naar een Tuttimus of een Familus ben je het multiboeket kwijt, want dat bestaat daarin niet meer: de muziekzenders ben je kwijt, want die zijn (hopelijk voorlopig) in geen enkele nieuwe bundel (nieuwe naam voor de boeketten) terug te vinden. Als je de entertainment bundel kiest in je nieuwe pack ben je ook de Kids zenders kwijt, want die zitten in een aparte bundel (All Kids). Als je bv de Entertainment Channels bundel gekozen hebt in je Tuttimus/Familus en je wilt ook de All Kids, dan is dat mogelijk, maar dan zal je 9,95€ extra moeten betalen.
Daar moet je allemaal rekening mee houden, vooraleer te beslissen.

Dan blijf ik bij het multiboeket want als ik moet over schakelen ben ik de kids zenders en zelfs ook sportzenders kwijt dus nu veel voordeliger.

Reageer