Vraag

Tuttimus en Samsung TV promo

  • 14 November 2016
  • 16 reacties
  • 3690 Bekeken

Kan ik als bestaande klant ook meegenieten van een cadeau tv Samsung voor 49 euro als ik een nieuw abonnement neem van tuttimus

16 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Aanbieding geldig van 14/11/2016 tot en met 31/01/2017 voor nieuwe en bestaande klanten die minstens één nieuw product (internet, tv, vaste telefoon of gsm-abonnement Mobilus S/M/L) nemen in een pack Tuttimus met een nieuw contract van 24 maanden. Geldig zolang de voorraad strekt. Als de voorraad op is, wordt hij niet aangevuld. Eén tv-toestel of één smartphone per klant.
Aanbieding niet cumuleerbaar met andere lopende of oude Proximus-promoties (o.a. gecombineerde aanbieding) behalve met de Mobilus+Phone-promotie vanaf het 2de gsm-abonnement dat wordt toegevoegd aan het Tuttimus-pack. Installatie door een technicus inbegrepen (t.w.v. € 59). Wie een gecombineerde Proximus-aanbieding neemt, aanvaardt alle voorwaarden van die aanbieding en betaalt al zijn Proximus-abonnementen via domiciliëring. Als de bank de domiciliëring weigert, heeft Proximus het recht om de betalingen via overschrijving te eisen en om de klant de eventuele ‘chargeback’-kosten aan te rekenen op basis van de geldende tarieven. Enkel betalingen met bankkaart zijn toegestaan.

Dus als je van deze promo wil genieten moet je minstens 1 nieuw product toevoegen aan je huidige. Voor 24 maanden!
Welke type tv-toestel (modelnaam of modelnummer) van Samsung betreft het trouwens? Het blijkt een 4K-toestel te zijn.
Reputatie 2
Badge +1
Blijkbaar is de Ultra HD tv reeds uitgedeeld want men kan die niet meer selecteren.
Reputatie 7
Badge +6
In de Proximus centra zal je die nog wel vinden.
Spijtig ik kan het ook niet selecteren voor een tv Samsung
Nu al uitverkocht? Dat is snel, zeker als je weet dat de actie sinds vandaag geldt :s
Aha zeer interessante vraag voor mij die Mahieddine stelt :-)

Dus PX heb een paar vragen naar jullie toe?
1) Ik wil mijn tv abonnement stop zetten in de maand December en Januari omdat ik dan in de VS zit bij de dochter. Wat moet ik doen jullie even opbellen en dat is het betreffende het stop zetten van de tv pakket?
2) als ik voor 31/01/2017 mijn tv pakket herstart heb ik dan ook die Samsung tv?
oeps lees nu pas al uitverkocht na twee dagen al die tv's
Snap het probleem niet PX bv jullie hebben er 1000 bestelt en zijn die al weg bestelt er dan nog duizend, simpel.
Is weer in mijn ogen volop misleidende reclame en er zullen nog veel mensen mijn redenering volgen PX

Kan met die tv mijn petekind plezier doen voor in zijn kot in Gent (is student)
Reputatie 7
Badge +6
Patrick, er staat wel bij dat de promotie geldig is zolang de voorraad strekt en als de voorraad op is dat hij niet wordt aangevuld. ;-)))
Plus: dan moet jij, als bestaande klant er een nieuw product bijnemen in je pack en het is een contract van 24 maanden. :-(((
Dat wordt dan allicht een duur teeveetje.
Zie bijlage:
Oeps Marleen weer die kleine lettertjes waarvan ieder Belg loopt te balen.
Zijn het nu verzekeringen of andere diensten, die beroemde kleine letters die onleesbaar zijn zonder vergrootglas of op een URL verstopt tot en met.

Is toch echt droevig dat je al klant op voorhand weet dat je gefopt bent bij bijna al de firma's.
PX leer eens om eerlijke info te geven dat is klantenbinding.

Dus vraag twee is opgelost rest nu nog vraag 1 PX
Reputatie 7
Badge +6
Vandaar dat ik al die aanbiedingen, bij gelijk wie trouwens, sowieso maar niks vind, maar goed....
Voor mij kwam het ietsje voordelig uit ik had nog een pay&co kaart nu heb ik een abonnement genomen van 15 euro dat ik in mijn pakket heb bijgekomen.
Heb een privébericht gestuurd naar proximus en binnen 2 weken heb ik mijn tv Samsung.
Op de website kan je niet meer op selecteren duwen dus dacht ik ze zijn uitverkocht,
Heb nog geen antwoord op mijn vraag PX als ik voor 31/01/2017 mijn tv pakket herstart heb ik dan ook die Samsung tv?
Reputatie 3
Badge +1
het type samsung tv 40ku6020,is geen toppertje
Reputatie 7
Badge +4
Dag Patrick

Als je wil genieten van de Samsung Tv moet je aan onderstaande voorwaarden voldoen.

Anders is dit jammer genoeg niet mogelijk.

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/tuttimus.html#/conditions

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 7
Badge +6
He, ik wil nu niet moeilijk doen en mij interesseert het 'cadeau' niet, maar iedereen die vroeger geen vaste lijn had en nu overschakelt naar een Tuttimus (waar de vaste lijn verplicht inzit) heeft dus sowieso een nieuw product en recht op het cadeau?

Reageer