Beantwoord

Tuttimus en gratis Netflix acitveren (3 maanden)

  • 30 March 2017
  • 6 reacties
  • 711 Bekeken

Reputatie 1
Hi Proximus,

Wanneer krijg ik de code om the gratis 3 maanden Netflix te activeren.
Ben Tuttimus klant geworden op 21/03/2017.

Mvg,
Antonio
icon

Beste antwoord door Martin 30 March 2017, 20:11

Bekijk origineel

6 reacties

De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.

Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Die code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo
* contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036
(bv. bij problemen met invoeren van code)

enz..... zie link
Reputatie 1
Martin,

Nog altijd niets ontvangen hier...
En heb je al een privébericht gestuurd (zoals ik hierboven aangegeven heb ) aan de mensen van het proximus team
Reputatie 6
Badge +3
Sinds enige tijd (ik denk 15 maart) heb je niet meer standaard 3 maanden gratis Netflix, maar kun je kiezen voor netflix als tv-bundel.

Op dit moment zie ik alvast de 3 maanden niet meer staan als ik kijk voor een nieuwe tuttimus te bestellen.

Ik ben helemaal niet zeker van de ingangsdatum, dus iemand van de medewerkers zal dit moeten bevestigen. je zou dit ook moeten kunnen terugvinden in de bevestiging van je bestelling.
Reputatie 6
Badge +3
Dat klopt,

Sedert 17/03 is Netflix beschikbaar als een abonnement bij ons (€2 korting voor klanten met Familus/Tuttimus als eerste boeket) en is de promotie van 3 maanden gratis Netflix ook gestopt. Dit is momenteel nog een tijdelijke actie tot 15/09/2017, maar indien het succesvol is zal dit waarschijnlijk verlengd worden.

Groetjes,

Lorentz.
klopt staat er ook bij als je de "link" gevold hebt tenminste (die ik hierboven vermeld heb)
namelijk onder : Edit: (25/2/17) enz......

Reageer