Heb even een vraagje i.v.m. de facturatie van ons Tuttimus pakket dat we enkele maanden geleden hebben afgesloten (ter vervanging van ons oud Comfort-pack).
- Netflix wordt aangerekend aan de volle prijs van 9.99€. Ik dacht dat dit 1 van de voordelen van het Tuttimus pack was, en dat daar een korting van ongeveer 2 € op wordt gegeven ? Dat is toch wat jullie website laat vermoeden (Daar staat over die TV-bundel : Kies je geen tv-bundel dan zal de prijs van je Tuttimus overeenkomstig worden aangepast (korting van € 7,95 op de prijs van het mandje), en laat Netflix nu ook horen bij die TV-bundels).
Aan dit pack zijn ook 2 GSM's gekoppeld : 1 van 5 GB/maand en 1 van 2 GB/maand (dus 25 en 14€) + 10€ voor de "aankoop" van de Huawei P10.
Ik merk echter dat het ene abonnement aan 19 € wordt aangerekend i.p.v. 14€. Is dat nog de erfenis van de aankoop van de vorige GSM (waarvan het contract nog loopt tot eind dit jaar) ? Dan zou vanaf de afloop van dat koopcontract die prijs op 14€ moeten komen ?
't Is niet dat het over grote bedragen gaat (2 en 5 €), maar op jaarbasis is dat een restaurantbezoekje meer ?...
Ik had bovenstaande vragen al in een privébericht doorgestuurd, maar daarop nooit een antwoord gekregen. Jullie hebben blijkbaar wel 2 keer mijn vriendin op de vaste telefoon gebeld...
Eigenlijk vind ik het vreemd dat een vraag die via een privébericht wordt gesteld, ook niet langs die weg wordt beantwoord : ik wordt tijdens de werkuren niet graag gestoord om dergelijke dingen te regelen : gewoon een antwoordje via een privébericht op dit forum is voor mij meer dan voldoende.
Daarnaast heb ik antwoorden die over facturatie gaan, graag "zwart op wit" : dan is er achteraf zeker geen gezever meer...
Greetings,
Patrick V.
Beste antwoord door KoenN
Bekijk origineel