Beantwoord

Tuttimus...

  • 27 July 2017
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste,

Heb even een vraagje i.v.m. de facturatie van ons Tuttimus pakket dat we enkele maanden geleden hebben afgesloten (ter vervanging van ons oud Comfort-pack).

- Netflix wordt aangerekend aan de volle prijs van 9.99€. Ik dacht dat dit 1 van de voordelen van het Tuttimus pack was, en dat daar een korting van ongeveer 2 € op wordt gegeven ? Dat is toch wat jullie website laat vermoeden (Daar staat over die TV-bundel : Kies je geen tv-bundel dan zal de prijs van je Tuttimus overeenkomstig worden aangepast (korting van € 7,95 op de prijs van het mandje), en laat Netflix nu ook horen bij die TV-bundels).

Aan dit pack zijn ook 2 GSM's gekoppeld : 1 van 5 GB/maand en 1 van 2 GB/maand (dus 25 en 14€) + 10€ voor de "aankoop" van de Huawei P10.
Ik merk echter dat het ene abonnement aan 19 € wordt aangerekend i.p.v. 14€. Is dat nog de erfenis van de aankoop van de vorige GSM (waarvan het contract nog loopt tot eind dit jaar) ? Dan zou vanaf de afloop van dat koopcontract die prijs op 14€ moeten komen ?

't Is niet dat het over grote bedragen gaat (2 en 5 €), maar op jaarbasis is dat een restaurantbezoekje meer ?...

Ik had bovenstaande vragen al in een privébericht doorgestuurd, maar daarop nooit een antwoord gekregen. Jullie hebben blijkbaar wel 2 keer mijn vriendin op de vaste telefoon gebeld...

Eigenlijk vind ik het vreemd dat een vraag die via een privébericht wordt gesteld, ook niet langs die weg wordt beantwoord : ik wordt tijdens de werkuren niet graag gestoord om dergelijke dingen te regelen : gewoon een antwoordje via een privébericht op dit forum is voor mij meer dan voldoende.
Daarnaast heb ik antwoorden die over facturatie gaan, graag "zwart op wit" : dan is er achteraf zeker geen gezever meer...

Greetings,
Patrick V.
icon

Beste antwoord door KoenN 28 July 2017, 09:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Badge
Heb vandaag antwoord gekregen op mijn vraag...
Die 2€/maand korting voor Netflix krijg ik vanaf volgende maand, en die 5€ blijkt te kloppen (als het koopcontract van de GSM is afgelopen eind dit jaar ben ik daar ook vanaf).
En het flatertje van mijn vriendin is ook opgelost. Altijd prettig als een leverancier zich wat soepel opstelt in zo'n dingen...
Greetings,
Patrick
Reputatie 7
Badge +4
Dag PatrickV

Ik zie dat er een dossier (29825068) is opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Deze gaat alles voor je nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing en rechtzetting.

Alvast de excuses.

Mvg, Koen
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor je reactie.
Heb de factuur nog eens snel bekeken, en dat staat er niet op...
Reputatie 2
Staat er bij de rubriek abonnement (op je factuur):

Promoties Voordeel Familus L: Mytv-bundle -2 €?

Reageer