trouwe klanten vallen weer uit de boot

  • 17 October 2013
  • 6 reacties
  • 917 Bekeken


aangezien ik al een comfort pack heb van voor april2012 heb ik geen recht op gratis tv overal, waarop slaat dit nu weer belgacom?


uw trouwe klanten worden weeral flink beloond, dank bij voorbaat. En dan kijken ze ervan op dat ze klanten verliezen

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Laten upgraden naar een nieuwe Comforpackformule kan helpen, en is soms niet duurden, eerder goedkoper, en biedt meestal meer mogelijkheden en gratis (?) opties. hangt ervan af wat je nodig hebt.

Beste
ciaran,

Op deze
link vindt u meer informatie over onze huidige Comfort Packs:

http://www.belgacom.be/nl/particulieren/producten-en-diensten?page=zwp_res_products_and_services

Voor een eventuele
aanpassing of meer informatie neemt u best even contact op met onze
klantendienst op het gratis nr. 0800 22 800. De medewerkers van onze klantendienst kunnen uw vragen
beantwoorden en u een voorstel doen al naargelang uw behoeften.  Uiteraard kunt u ook persoonlijk terecht in
elk verkooppunt van Belgacom

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Robantwerp,

Voor een eventuele
aanpassing of meer informatie neemt u best even contact op met onze
klantendienst op het gratis nr. 0800 22 800. De medewerkers van onze klantendienst kunnen uw vragen
beantwoorden en u een voorstel doen al naargelang uw behoeften.  Uiteraard kunt u ook persoonlijk terecht in
elk verkooppunt van Belgacom

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste André,

Inderdaad, tv overal is een gratis optie in de packs Comfort of Maxi besteld na 15/04/2012.
Zie onderstaande link.

http://www.belgacom.be/nl/particulieren/producten-en-diensten/televisie/tv-overal.html
Met vriendelijke groeten,
Eva

Beste tom,

Tv overal is een gratis optie in de packs Comfort of Maxi besteld na 15/04/2012.
Zie onderstaande link.

http://www.belgacom.be/nl/particulieren/producten-en-diensten/televisie/tv-overal.html

Voor een
eventuele aanpassing of meer informatie neemt u best even contact op met onze
klantendienst op het gratis nr. 0800 22 800. De medewerkers van onze
klantendienst kunnen uw vragen beantwoorden en u een voorstel doen al
naargelang uw behoeften.  Uiteraard kunt
u ook persoonlijk terecht in elk verkooppunt van Belgacom.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reputatie 7
Badge +1


Men heeft de klanten nooit verplicht hun pack van voor 16/04/12 te upgraden naar een nieuwe formule. Men focuste daarin meer op draadloze 3G-toepassingen met gratis 3G-datavolume (met gratis datasim) , no limit download voor vast internet, gratis content, interessante GSM/smartphone abonnementen enz.



Ik ben maar einde 2012 overstag gegaan omdat de prijsverhogingen enkel op de oude packs werden toegepast, en ik een interessant Smart20 abonnement voor 10€ kon combineren in een nieuw pack. Je verliest wél wat voordelen: voor TV de gratis credits om een programma of film gratis te huren. Voor telefoon het gunstig Happy Time International voor één land met max. 1€ per gesprek in piekuren. Maar in het algemeen heb ik er niet écht spijt van.

Reageer