Beantwoord

Travel Mobile internet

• 23 december 2015
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Travel Mobile internet kost € 24,20/maand en hiermee kan men tot 300 MB vrij surfen maar als ik maar voor 1 dag naar het buitenland ga, kan ik dan die optie al na 1 dag opzeggen of kan dat pas na 1 maand?
Daily Travel Surf is geen optie voor mij aangezien ik maar slechts over 80 MB zal beschikken en dat is echt veel te weinig.
icon

Beste antwoord door Bram 23 december 2015, 16:04

Je kan de optie ten allen tijde activeren en deactiveren via MyProximus (zowel de app als de website).
Natuurlijk: je betaalt sowieso het maandforfait, dus of je het nu na 1 dag opzegt, of op het einde van jouw facturatieperiode, dat maakt niet uit. Dus mocht je binnen dezelfde periode nog eens naar het buitenland gaan, dan kan je evengoed nog even wachten met opzeggen.

Groeten!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Je kan de optie ten allen tijde activeren en deactiveren via MyProximus (zowel de app als de website).
Natuurlijk: je betaalt sowieso het maandforfait, dus of je het nu na 1 dag opzegt, of op het einde van jouw facturatieperiode, dat maakt niet uit. Dus mocht je binnen dezelfde periode nog eens naar het buitenland gaan, dan kan je evengoed nog even wachten met opzeggen.

Groeten!
Reputatie 6
Badge +2
Als ik opzeg na een aantal dagen moet ik toch € 24,20 betalen voor een ganse maand, dat is eigenlijk niet eerlijk, dan zal ik best niet surfen, voor 1 dag zal ik wel niet van doodgaan.