Traagheid schakelen zenders

  • 2 February 2014
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Waarom gaat het schakelen van zenders via de afstand bediening steeds zo traag?


Als je dan de decoder reset gaat het weer even goed/beter, maar dat is hinderlijk.


Heb gewoon de standaard HD decoder.


Bedankt voor de tips

2 reacties

Badge +1
Wel dit vind ik ook raar dat de v3b hier meer kuren heeft dan de v3. Voor de software update was het juist andersom de v3 liep toen meer vast.
Wat jij voorsteld om ofwel een nieuwe decoder te krijgen ofwel oude software is opzich een goede oplossing zijn maar als ze kiezen voor de software dan kan ik weer tv replay niet meer gebruiken wat ik wel handig vind.
Reset en factory reset heb ik al meerdere malen gedaan en dit helpt op het moment zelf misschien wel maar daarna blijven de problemen wel aanhouden.
Ik ben het ook beu met telkens te bellen naar die klantendienst. De laatste keer dat ik belde was voot mijn v3 decoder die ik dan mocht ruilen maar dan was het probleem in de winkel dat ik mijn garantieticket niet heb. Zo kan ik nooit nog een decoder ruilen want ik heb nu eenmaal geen garantieticketten. Ik heb in het verleden altijd zonder dat garantieticket kunnen ruilen in dezelfde shop.


Alleen wou de heer in het Belgacom-center mij geen ander type geven. Kreeg gewoon een andere v3 meer naar huis 🙂.



Dan kan je alleen proberen door naar verschillende Belgacom centers te trekken tot het eventueel wel lukt !!!!!!

Reageer