Toestel Samsung S6

  • 17 July 2017
  • 4 reacties
  • 464 Bekeken

Reputatie 2
Mijn toestel wordt uitermate warm en opgeladen kan hij nog geen dag mee. 5 maanden oud toestel en geen mens die mij een antwoord kan geven. Onder garantie maar ze sturen je van de een naar de ander en niets is opgelost.

4 reacties

Reputatie 2
online en telefonisch
Reputatie 2
Hallo Inge,

Ja het is een heel ingewikkelde zaak hoor. Wij , mijn vriend en ik hadden alle twee een gsm samsung s6 besteld met een nieuwe bundel die moest omvatten internet gsm voor mijn gsm had ik 15€ bellen gevraagd en de gsm was gratis zeiden ze maar nu zeggen ze dat er 45€ telkens moet betaald worden maar ik verbruik bijlange zoveel niet en heb dat ook nooit gevraagd . Ze komen dat dan leveren na maandenlang daarvoor te hebben moeten zagen en alles moet vlug vlug gebeuren daar ze nog andere klanten moeten bevoorraden. Wat doe je tekenen voor ontvangst noemen zij dat. Tot dat je de rekening krijgt. Dat noem ik dan wel niet gratis het was eenmalig 49€. Besteld via online en telefonisch contact
Met zo praktijken kan ik niet om en zal het dan ook verder doorgeven ook is het toestel niet goed het warmt verschrikkelijk en kan maar 1 dag opgeladen zijn. Heb ook daarvoor al gebeld maar er is niemand die blijkbaar een oplossing weet hij is in garantie. klantnr 60284066 op naam van linda gabriels krommedijk 53 app 020 8301 duinbergen tel00472964170Hallo Linda,

Kan je via een privé bericht meer informatie bezorgen?Via welk kanaal heb je het toestel verkregen? Een privé bericht sturen kan je via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes Inge
Reputatie 2
Hallo Inge,

Ja het is een heel ingewikkelde zaak hoor. Wij , mijn vriend en ik hadden alle twee een gsm samsung s6 besteld met een nieuwe bundel die moest omvatten internet gsm voor mijn gsm had ik 15€ bellen gevraagd en de gsm was gratis zeiden ze maar nu zeggen ze dat er 45€ telkens moet betaald worden maar ik verbruik bijlange zoveel niet en heb dat ook nooit gevraagd . Ze komen dat dan leveren na maandenlang daarvoor te hebben moeten zagen en alles moet vlug vlug gebeuren daar ze nog andere klanten moeten bevoorraden. Wat doe je tekenen voor ontvangst noemen zij dat. Tot dat je de rekening krijgt. Dat noem ik dan wel niet gratis het was eenmalig 49€.
Met zo praktijken kan ik niet om en zal het dan ook verder doorgeven ook is het toestel niet goed het warmt verschrikkelijk en kan maar 1 dag opgeladen zijn. Heb ook daarvoor al gebeld maar er is niemand die blijkbaar een oplossing weet hij is in garantie. klantnr 60284066 op naam van linda gabriels krommedijk 53 app 020 8301 duinbergen tel00472964170Hallo Linda,

Kan je via een privé bericht meer informatie bezorgen?Via welk kanaal heb je het toestel verkregen? Een privé bericht sturen kan je via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes Inge
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Linda,

Kan je via een privé bericht meer informatie bezorgen?Via welk kanaal heb je het toestel verkregen? Een privé bericht sturen kan je via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes Inge

Reageer