Vraag

Toekomst boeketten NL

  • 26 August 2016
  • 32 reacties
  • 1443 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 2
@Elsa: PX zal je dit niet verklappen.
@Tien: het lijkt erop dat ze bij PX niet goed weten hoe het verder moet met hun boeketten noch met hun steeds grotere achterstand tegenover TN wat HD aanbod betreft.
Het is misschien niet eenvoudig als je geprangd zit tussen TN met de beste capaciteit en dochter Scarlet met de laagste prijs.
Het enige wat ze voor mij nog voor hebben op TN is dat je nog deelpakketten kunt kopen: zo Nature&Discovery tegenover TN-PLAY en Voetbal 11 tegenover TN-PLAY SPORTS.
Reputatie 2
Badge
Ondetussen weeral enkele zenders uit het Mukti aanbod NL maar niets ter vervanging in Wallonië veerwijnt June maar daar is wel een vervanging voor. Voor Wallonië kunnen ze alles voor NL niets blijkbaar.
Reputatie 2
Als ze dit al doen, dan zal het voor mij wellicht te laat komen... eind deze maand zijn mijn 6-maand beginner maxi met promotietarief om en precies omwille van de mindere situatie inzake HD aanbod voor Vlamingen, zal ik naar Telenet gaan...
Tevens vrees ik dat de hergroepering van sportzenders in de zenderlijst een voorbode is voor een globaal sportboeket, waarbij de mogelijkheid om enkel voor het belgisch voetbal te kiezen en te betalen, zal komen te vervallen (het voornaamste wat mij nog enigszins doet twijfelen aan de overstap naar Telenet).
Reputatie 2
De deelboeketten zijn inderdaad nog een voordeel tegenover TN, maar als daar steeds minder inzit, stelt dat ook niks meer voor. Waarom geen meerprijs per extra zender? Ik weet dat die discussie hier al eens gevoerd werd, en daar is toch niks uitgekomen. TN is zelfs de andere richting uitgegaan.

Ik zou niet zover gaan als meerprijs per zender: vergt complex beheer (technisch, facturatie...) en wellicht zal het argument spelen dat sommige zenders individueel geen voldoende afzet zouden hebben om leefbaar te zijn... Maar Telenet maakt er echt wel een zootje van met het combineren van zenders met andere diensten (uitgesteld kijken, overal kijken) in één pakket (PLAY MORE) en het verplicht nemen van pakket met ALLE sporten, terwijl slechts een heel kleine minderheid voor meer dan 1 sport extra wil betalen en ik ben ervan overtuigd dat voor heel wat voetballiefhebbers het extra betalen voor buitenlands voetbal niet gewild is. Minister Peeters zou dit beter ook eens bekijken als het om hoge prijzen gaat: klanten doen betalen voor zaken die ze helemaal niet willen!
Och ja, waar heeft een mens nog iets te zeggen, het is enkel betalen en je mag al blij zijn dat je niet nog meer moet betalen.
Reputatie 2
Dit is natuurlijk heel goed Elsa, maar dit is Nederland en.... daar heb je misschien niet een overheid die rechter en partij is....
't is maar een droom van mij hé 😉
Reputatie 2
0,99 euro/zender is inderdaad nogal duur
maar wat een aanbod aan HD-zenders:

Reageer