Tip voor Proximus

  • 29 September 2016
  • 8 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
ik heb onlangs kennissen die gewoon telenet abo naar WIGO zijn veranderd, daarvoor betaalde ze in hun pack voor elke gsm abo apart 20 en 45 euro, voor gsm in het pack van telenet.
en betalen nu 65 euro minder op hun pack omdat je geen gsm kosten betaald en kunnen gratis bellen naar alle vast en gsm nr's.
Altijd gratis bellen en sms'en naar alle nummers in België.
Mobiel en met je vast toestel.

Betalen nu nog maar 100 euro met zwaarste abo.

mischien tip voor proximus, is ideaal voor grote gezinnen zoals wij hier 5 gsm's in gebruik en als de 2 jongste rijp zijn voor nen gsm zijn dat er 7 gsm gebruikers. :8 is toch iets om over na te denken.:D

8 reacties

Reputatie 3
Ook een Tip:
Misschien is dit toch ook iets om goed over na te denken kinderen en gsm's
Gisteren laat ook nog een uitzending op VTM hierover gevolgd!
Reputatie 3
Badge +1
Ook een Tip:
Misschien is dit toch ook iets om goed over na te denken kinderen en gsm's
Gisteren laat ook nog een uitzending op VTM hierover gevolgd!


ik heb het over kinderen die naar middelbaar gaan en bereikbaar moeten zijn omdat ze een uur op de bus moeten of hun bus gemist hebben om ze kunnen op te halen omdat er maar 1 bus rijd 1x smorgens 1x savonds, wij wonen niet in de stad.
Reputatie 3
Badge +1
Ook een Tip:
Misschien is dit toch ook iets om goed over na te denken kinderen en gsm's
Gisteren laat ook nog een uitzending op VTM hierover gevolgd!


en trouwens ik heb niet gevraagd om te moeien in mijn gezin onder de 12 jaar krijgen ze geen gsm, is alleen om berijkbaar te zijn als ze naar middelbaar gaan.
en van de straling van gsm alleen krijg je geen kanker, van de lucht in te ademen krijg je ook kanker van de slechte gassen in de lucht mijn vader is gegaan van kanker 3 maand geleden en moeder 2 jaar geleden en niet door de gsm maar door de vervuiling.
Reputatie 3
Als Oma zal je wel begrijpen dat ik bezorgd ben om de kinderen en ik moei mij zeker niet met het gezin van iemand anders, een waarschuwing hier op het forum of kortom in de media, heeft niks met moeien te maken volgens mij.
Het is gewoon dat ik de mensen die het forum lezen er even wil laten over nadenken en deze straling komt nog eens bovenop de vervuiling zoals je zelf aanhaalt.
NB: Ik ben mijn moeder ook aan kanker verloren en is voor mij nog een reden temeer om zeker over dergelijke zaken goed na te denken.
Niettemin is er een duidelijk oorzakelijk verband tussen gsm straling en kankers .. tel er de vervuiling dus maar bij op ...
Reputatie 3
Hoe kan je hier eigenlijk een bericht wissen ?
Reputatie 7
Badge +6
Hoe kan je hier eigenlijk een bericht wissen ?
Dat kan je zelf niet, moet je mij vragen :8
Reputatie 3
Badge +1
Als Oma zal je wel begrijpen dat ik bezorgd ben om de kinderen en ik moei mij zeker niet met het gezin van iemand anders, een waarschuwing hier op het forum of kortom in de media, heeft niks met moeien te maken volgens mij.
Het is gewoon dat ik de mensen die het forum lezen er even wil laten over nadenken en deze straling komt nog eens bovenop de vervuiling zoals je zelf aanhaalt.
NB: Ik ben mijn moeder ook aan kanker verloren en is voor mij nog een reden temeer om zeker over dergelijke zaken goed na te denken.


natuurlijk en ik bedoel dat ook niet verkeerd, maar in onze familie zitten al genoeg moeiallen, en het is voor mij met dat mijn vader gestorven is nog allemaal zwaar, en ja als ouder maak je je er wel zorgen over, het leven was vroeger makkelijker zonder gsm:D

Reageer