Beantwoord

Tijdelijke stopzetting van abonnement.

  • 6 August 2016
  • 11 reacties
  • 3360 Bekeken

Hoi PX heb een vraagje heb je als klant de mogelijk om je abonnement tijdelijk stop te zetten of beter woord te bevriezen?

Bevoordeeld ik ga 3 maand einde dit jaar naar U.S bij de dochter dus heb PX 3 maand niet nodig. Kan mijn gsm daar niet gebruiken en tv overal ook niet enz...
icon

Beste antwoord door josm 8 August 2016, 11:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

louter ter info: Die vraag werd hier vroeger ook al gesteld door iemand en het antwoord was toen "nee"
maar wel al een tijd geleden en wie weet zijn de tijden in positieve zin veranderd 😉
Reputatie 6
Badge +3
gsm : op prepaid laten zetten
vaste internet en tv: alles opzeggen met uitzondering van vast nummer zodat je het nummer niet kwijt bent.

Mobiele abonnementen kan je 3 maanden gratis opschorten (prepaid niet nodig)
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_call_temp_mobchange/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/uw-gsm-abonnement-tijdelijk-stopzetten.html
opzeggen en dan genieten van de promoties "nieuwe klant" :-))
!Tot 3 maanden gratis opschorten!: u hoeft niet te betalen tijdens deze periode, behalve als uw gsm-abonnement onderdeel uitmaakt van een Pack!
Gsm zit niet in mijn pakket dus opgelost.
En als ik mijn vast telefoon nummer behoud ben ik ook gelukkig.


Thx voor de tips.
Reputatie 3
Badge
Dag Patrick,

Het abonnement voor de vaste lijn kan je niet bevriezen. Er zijn 2 mogelijkheden : ofwel het abonnement doorbetalen ofwel opzeggen.

In dat geval blijft het vaste nr. sowieso 3 maanden gereserveerd voordat het eventueel aan een andere klant toegewezen kan worden.

Groetjes,

Jos
Heb vandaag even opgebeld naar PX rond 10u45 en heb geluk gehad met mijn telefoontje.
Je hebt 2 soorten mensen die werken bij de helpdesk je hebt er die komen werken om hun boterham te verdienen en je heb er die ook echt werken voor PX en hun best doen om de klant te helpen. En had een zeer vriendelijke dame aan de lijn die mij klaar en duidelijk alles uitgelegd geeft betreffende mijn reis naar US.

Weet nu op GSM gebied dat mijn Belgische gsm ook werk in U.S als de dienst geactiveerd is. Maar zoals ik dacht schandalig duur om te bellen, maar ben bereikbaar in noodgeval mocht de familie opbellen uit België. Ik bel naar de familie via skype is gratis en met beeld.

Op internet en tv kan ik dag voor de afreis het stop zetten, na 24 uur ben ik geen klant meer.

Kan mijn vast telefoon nummer behouden dat abonnement loopt door.

Wilde weekje voor ik terugkwam naar België via my Proximus internet en tv terug activeren maar dat gaat niet.
Je moet naar PX winkel of PX opbellen om tv en internet te activeren en dit kan week duren. Je hebt dan wel als voordeel dat je dan ook als zogezegde nieuwe klant kan genieten van de voordelen.

Dus goede punten voor PX met de uitleg. en andere gebruikers zullen er ook wel nut aan hebben met wat ik schrijf.

grrt iedereen.
Heb vraag vergeten te stellen aan de helpdesk hopelijk krijg ik hier een antwoord erop.
Ik ben handicap erkend door de staat en heb sociaal tarief als ik mijn internet en tv stop zet maakt dat iets als ik later terug tv en internet neemt.
Reputatie 7
Badge +3
Je blijft klant met je vaste lijn?

Het sociaal tarief staat actief op je telefoonnummer, dan moet je geen nieuwe aanvraag indienen als we de andere diensten heractiveren.

Groetjes,

HeidiE
jaja Heidie blijf mijn vaste telefoonlijn behouden die zeg ik niet op.
Reputatie 7
Badge +3
Dan blijft het Sociaal Tarief ook gewoon verder actief. Mvg, HeidiE
Thx medewerkers uit BX en hier voor de info, weet wat ik moet weten bedank voor jullie hulp.
Toch kleine 200 euro dat ik zal besparen op 3 maand en die ik meer zal mogen uitgeven op vakantie.

Topic mag van mij afgesloten worden.

grtt iedereen