Test snelheid internet van TESTAANKOOP !!!

  • 29 December 2015
  • 55 reacties
  • 3127 Bekeken

Blijkbaar betalen we zoals altijd al gedacht teveel voor iets dat we niet krijgen ?

55 reacties

Il n'y que la vérité qui blesse !! LMAO !
Heb inderdaad de overstap naar Telenet overwogen maar 1. de kostprijs is mij te hoog, 2. de cijfers van 3 zijn in de ideale omstandigheden wanneer s'avonds iedereen op internet gaat tuimelen die cijfers serieus naar beneden, 3. probeer bij problemen maar eens een technieker aa de lijn te krijgen. Ik denk dat mijn probleem van snelheid gewoon ligt aan de ouderdom van mijn bgc-intro is nog van voor 1975 dus zeer oud, ze hebben nochthans in de straat al nieuwe kabels getrokken dus even een aftakkingske maken naar mijn intro zou al veel oplossen denk ik.
je zegt: bgc-intro is nog van voor 1975 dus zeer oud
Dat wil nog niks zeggen hoor, dat huis hier waar ik woon daar dateert de aansluiting van 1970 en aan deze kabels is nog niks veranderd geweest en haal 100/20, maar ja alles kan en je kan niks uitsluiten, bv door water inzijpelen .....
Weet ge .. mijn lijnaansluiting "telefoon" dateert waarschijnlijk van net na de oorlog ... en misschien wel van ervoor. 't Is een unicum op zijn eigen ! Blote koperdraden gedraaid in een spoel, een zogenoemde "cat whisker" en daar een bakelieten afdekkappje over, vol stof en spinnenwebben ... en ik heb een excellente lijn .. LOL !
.. en ik durf zelf het stof niet afdoen, ben bang dat de lijn dan "verslechtert" ! (verduidelijking voor wie zou willen opmerken dat ik mijn stof/spinnenwebben moet opkuisen 😃 )
ik haal dus inderdaad de minimum snelheid:@ zou het kunnen omdat in de konfiguratie van mijn modem de DNS niet aan staat?
heb na lang aandringen en veel zoekwerk en met de hulp van een zeeeer bereidwillige prxtechnieker eindelijk mijn snelheid op een aanvaardbaar peil gekregen, hebben bij prx mijn profiel aangepast en snelheid is nu 30,8mbps download en 3,95 upload.

Reageer