Beantwoord

Terug ongewenste contractveranderingen zonder toelating.

  • 26 July 2016
  • 6 reacties
  • 260 Bekeken

Er moet toch een grote bug zitten bij PX betreffende dat de computer bij PX pakketten selecteert zonder toelatingen van de klant.

Ik wil als klant het volgende en nu al maanden:
Vaste telefoon de Classic-lijn en dit klopt.
Op GSM Proximus Easy+ 10 en dit klopt.
Internet start en dit klopt ook.
TV wil ik tv replay+ en Nature and Discovery NL. En dat is het PX meer wil ik niet op TV.

Wat er maar blijft veranderen met de boeketten is het volgende en graag uitleg PX zie om My Proximus staan :
- referentie ECA2497903 International Sports en Movies and Series Pass (Nederlands) Heb ik nooit aangevraagd ik kijk nooit naar sport PX.
- referentie ECA2497906 Sport and Pleasure NL Heb ik nooit aangevraagd ik kijk nooit naar sport PX.
- referentie ECA2497905 VRT net gemist Heb ik nooit aangevraagd. Welke gek betaal daarvoor als het gratis kan doen via de URL van de VRT
- referentie ECA2497909 All Kids NL. heb geen kids meer ( eentje maar en die woont in U.S) waarom zou ik dan betalen voor kinderzender.

Eerste 3 zijn intussen in orde via de telefoon al All Kids NL nog niet is in behandeling om te annuleren.

Maar wil graag een woordje uitleg PX ik ben het knots beu om wekelijks aan de telefoon te hangen met die ongevraagde contract veranderingen.

Dus hier mijn 2 vragen:
-Wat is de reden van de ongewenste veranderingen?
-Wat is het resultaat volgende maand op mijn afrekening, ik zeg het nu al ik geen euro betaal voor die diensten die ik nooit heb aangevraagd. Had graag deze maand oplossing en niet dat ik volgende maand terug aan de telefoon zal hangen.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door HeidiE 26 July 2016, 10:51

Bekijk origineel

6 reacties

Heb even zitten tellen zit nu aan 9 contract veranderingen op maand tijd.
Zonder iets aan te vragen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Patrick,

Op 22/07/16 heeft mijn collega Els tijdens een telefonisch gesprek deze boeketten geactiveerd, met als promo de éérste maand gratis.

Was dit niet zo afgesproken dan?

Ik heb dossier 27253328 opgemaakt om alle ongewenste opties, uiteraard kosteloos, te verwijderen.

Groetjes,

Heidi
Reputatie 7
Badge +1
Bij een contractverandering (aanpassing van één element is soms voldoende) krijg je dikwijls alle boeketten automatisch een maand gratis; maar daarna moet je wél zelf wél of niet verlengen wat je wenst. Wordt in principe nooit automatisch verlengd naar een betalende optie. Ervan opgenomen programma's worden zelfs onafspeelbaar na die maand gratis. Je krijgt nier normaal ook een brief over.
Klopt heb toen iemand aan de lijn HeidIE gehad van PX en die dame had er over gesproken dat ik gratis die boeketten kreeg waar alles inzat. Maar heb toen ook gezegd dat ik dit niet wil met als 2 reden namelijk ik kijk nooit naar die zenders en vooral je moet als klant alles opzeggen of de volgende maand zitten al die pakketten er terug in en wordt alles aangerekend.

En heb terug bijgeleerd sinjoor opgenomen programma's worden zelfs onafspeelbaar na die maand gratis en dit wist ik ook niet sinjoor " alle boeketten automatisch een maand gratis; maar daarna moet je wél zelf wél of niet verlengen wat je wenst. Wordt in principe nooit automatisch verlengd naar een betalende optie." Maar staat ook nergens duidelijk bij PX die uitleg.

Maar ziet er goed uit ben daarjuist gaan kijken op My Proximus en alles staat nu zoals het terug moet.
Reputatie 7
Badge +3
Fijn om te horen dat het in orde is en onze excuses voor 't ongemak. Nog een prettige dag verder!
boeketten mand gratis: maar daarna moet je wél zelf wél of niet verlengen wat je wenst.
Wordt in principe nooit automatisch verlengd naar een betalende optie

Gebeurt nochtans wel eens af en toe, eigenlijk best zelf voor alle zekerheid opzeggen, maar ik moet er wel uit alle eerlijkheid bij vertellen zelf als het gebeurt, dit wel correct gecorrigeerd wordt achteraf met creditnota ( wel soms met de nodige telefoontjes 😉 ).

Reageer