Ik wil als klant het volgende en nu al maanden:
Vaste telefoon de Classic-lijn en dit klopt.
Op GSM Proximus Easy+ 10 en dit klopt.
Internet start en dit klopt ook.
TV wil ik tv replay+ en Nature and Discovery NL. En dat is het PX meer wil ik niet op TV.
Wat er maar blijft veranderen met de boeketten is het volgende en graag uitleg PX zie om My Proximus staan :
- referentie ECA2497903 International Sports en Movies and Series Pass (Nederlands) Heb ik nooit aangevraagd ik kijk nooit naar sport PX.
- referentie ECA2497906 Sport and Pleasure NL Heb ik nooit aangevraagd ik kijk nooit naar sport PX.
- referentie ECA2497905 VRT net gemist Heb ik nooit aangevraagd. Welke gek betaal daarvoor als het gratis kan doen via de URL van de VRT
- referentie ECA2497909 All Kids NL. heb geen kids meer ( eentje maar en die woont in U.S) waarom zou ik dan betalen voor kinderzender.
Eerste 3 zijn intussen in orde via de telefoon al All Kids NL nog niet is in behandeling om te annuleren.
Maar wil graag een woordje uitleg PX ik ben het knots beu om wekelijks aan de telefoon te hangen met die ongevraagde contract veranderingen.
Dus hier mijn 2 vragen:
-Wat is de reden van de ongewenste veranderingen?
-Wat is het resultaat volgende maand op mijn afrekening, ik zeg het nu al ik geen euro betaal voor die diensten die ik nooit heb aangevraagd. Had graag deze maand oplossing en niet dat ik volgende maand terug aan de telefoon zal hangen.
Met vriendelijke groet
Beste antwoord door HeidiE
Bekijk origineel