Beantwoord

Telefoongids

  • 7 July 2016
  • 8 reacties
  • 12554 Bekeken

Ik wil niet dat mijn nummer in telefoongids of 1207 verschijnt.. waar kan ik dit ongedaan maken?
icon

Beste antwoord door Marleen 7 July 2016, 17:26

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Kijk eens op deze link: Onder '3. Rechten en verplichtingen van de klant' vindt u de manieren om uw nummer uit de gids/1207 te verwijderen:
www.1207.be/algemene-voorwaarden
en:
www.1207.be/uw-gegevens-aanpassen
of: mail naar: gids@1207.be
of: via de post: Dienst Telefoongids: Lebeaustraat 2, 1000 Brussel

Misschien kan het ook nog via het nummer 0800 98 022
Reputatie 7
Badge +6
Een kleine PS: uw nummer verwijderen uit de telefoongids zal helaas niet verhinderen dat u bv. nog regelmatig wordt lastig gevallen door call centers allerhande. Ik spreek uit ervaring. 😞
Inderdaad daar kan ik ook van meespreken al tweemaal van privé nummer veranderd maar toch vinden ze mij !
Reputatie 6
Badge +2
Inderdaad daar kan ik ook van meespreken al tweemaal van privé nummer veranderd maar toch vinden ze mij !

Een atoom schuilkelder bouwen. 😉
Reputatie 7
Badge +3
Dan moet je je registreren op https://www.bel-me-niet-meer.be/nl/inschrijven
Als ik gebeld wordt zeg ik dat ik daarop ingeschreven ben en dan excuseren ze zich en leggen ze toe. Sinds ik me daarop ingeschreven heb (was vroeger de Robinsonlijst), heb ik nog weinig last van commerciële oproepen, zelfs zonder geheim nummer.
Reputatie 7
Badge +6
Helaas trekken de vele buitenlandse call centers zich daar niks van aan, maar het is idd nog een tip, als dat het probleem is.
die affaire met "bel me niet meer" helpt in ieder geval bij mij ook niet 😞
Reputatie 7
Badge +4
Dag Deevken,

Als je uw telefoonnummer niet in de gids wil kan je hiervoor altijd contact opnemen met het gratis nummer 0800/98022.

Daar kunnen we meteen de nodige aanpassingen doen.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer