Beantwoord

Telefoongesprek na 4 uur automatisch beëindigd

  • 13 July 2016
  • 8 reacties
  • 432 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Mijn moeder heeft gisteren via de vaste telefoon getelefoneerd tijdens de daluren dus de gesprekken zijn gratis maar na 4 uur werd dat telefoongesprek automatisch beëindigd.
Zou het kunnen dat Proximus dat doet als men te lang telefoneert want ik heb nog zulke verhalen gehoord.
Als dat zo is, geldt dat ook voor telefoongesprekken tijdens de piekuren waar men € 0,74/gesprek betaald?
icon

Beste antwoord door RobrechtB 13 July 2016, 12:25

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Alexander, Normaal zou het 24 uur moeten zijn bij de vastelijn en 90 minuten bij de gsm. Mvg, Robrecht
Maar mag ik uit dit antwoord concluderen dat het 24 uur gratis blijft als je gratis gestart bent in de daluren, ik veronderstel toch van niet!?
Reputatie 7
Badge +3
Elsa, vanaf het moment dat je aan de piekuren begint, telt het systeem één betalende connectie...;) Groetjes, Heidi
Ja nu snap ik waarom proximus dit na 4 uur afsluit, want dan zijn ze toch al zeker dat de ontvanger al lang niet meer meeluistert :-)))))
Maar als mijn schoonmoeder belt leg ik al na 30 minuten neer (grapje)

Bedankt Heidi,
voor de verduidelijking
groetjes,
Elsa
Reputatie 7
Badge +3
Echt automatisch afsluiten doen we niet hoor, maar het kan zijn dat bij een controle dit wordt opgevangen als een 'hangende lijn' en die sluit dit dan af ...

Haha, ik zal een 'schoonmoedercontrole' van 30 minuten op je verbinding laten activeren! 😛
Reputatie 6
Badge +2
Ja nu snap ik waarom proximus dit na 4 uur afsluit :-)))))
Maar als mijn schoonmoeder belt leg ik al na 30 minuten neer (grapje)

Bedankt Heidi,
voor de verduidelijking
groetjes,
Elsa


Zo Elsa, leeft je schoonmoeder nog? Dan moet zij al stokoud zijn. 😉
Ja als proximus een doodse stilte detecteert dan zullen ze wel afsluiten :-))))
Ik ga hier moeten oppassen, want ik ga het hier aan de stok krijgen met de schoonmoeders 😃
Reputatie 7
Badge +3
Niet met die van mij, da's écht de beste van het land! Fijn dag nog!! 😉

Reageer