Beantwoord

Telefoon, sim kaart geblokkeerd...... HELP AUB

  • 18 February 2017
  • 5 reacties
  • 2261 Bekeken

hallo ik kan niet meer bellen mijn sim kaart is geblokkeerd hoe kom ik hier van af
want heb de telefoon nodig voor mijn werk
icon

Beste antwoord door Wim 18 February 2017, 10:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Proxie,
heb je al eens je simkaart uit je toestel gehaald, en je toestel volledig terug opgestart? Dat kan soms problemen oplossen.

Mvg,
ik heb de telefoon in mijn zak gisteren gehad en heb meerdere keren 112 per ongeluk gebeld en toen hebben ze mijn telefoon geblokkeerd heb ik een sms van gehad en nu moest ik dat bij proximus oplossen, alleen bellen kan ik niet meer met de telefoon.
mvg proxie
ik krijg te horen......DEZE OPROEP WORD NIET TOE GELATEN
Reputatie 4
Badge +1
Om te testen of dat je SIM, danwel te telefoon zelf geblokkeerd werd, zou je hem eens moeten kunnen testen met een andere werkende SIM kaart
(Noodnummers geblokkerd wijst méér op de ID van de telefoon die geblokkeerd staat, en die de-blokkeren is een ander kwestie ...!!
Als het je SIM is, is het (indien een prepaid kaartje) soms eenvoudiger om een nieuw kaartje aan te kopen (met nieuw nummer dus), maar ik vermoed dat het NIET je SIM is , want dan zou je direct de mogelijkheid hebben een niewen PIN aan te maken via je PUK code .
Reputatie 5
Badge +2
Hallo proxie!

Kan u mij het betrokken oproepnummer doorgeven via een privébericht?

Dan kijk ik het nodige na voor u.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter

Reageer