Beantwoord

Telefoneren naar Spaans nummer ORANJE

  • 15 March 2016
  • 7 reacties
  • 267 Bekeken

ik heb hier in spanje , bij oranje een gsm met het nummer 615****** gekocht . maar mijn vrouw met het belgies nummer proximus 0478****** , kan geen verbinding met mij krijgen .
naar andere spaanse nummers wel ,
en ik kan naar haar nummer bellen ,
wat is er te doen ?.
icon

Beste antwoord door MarliesR 16 March 2016, 21:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Robert,
Ik denk dat de roaming-instellingen van je Spaanse toestel zodanig zijn ingesteld dat bellen en sms'en naar het buitenland (voorlopig) niet kunnen. Dus eventjes die instellingen aanpassen/activeren, en dan zou het moeten lukken.

Mvg,
Wim
Dag Robert,
Ik denk dat de roaming-instellingen van je Spaanse toestel zodanig zijn ingesteld dat bellen en sms'en naar het buitenland (voorlopig) niet kunnen. Dus eventjes die instellingen aanpassen/activeren, en dan zou het moeten lukken.


Mvg, u heeft het mis begrepen , ikzelf met mijn spaans toestel heb geen enkel probleem , het is het belgisch nummer van mijn vrouw die geen contact met mijn spaans toestel kan maken , ANDERE BELGISCH NUMMERS KUNNEN WL CONTAKT MET MIJN TOESTEL MAKEN ;
ik kan bellen en sms , maar van haar lukt enkel naar mijn toestel sms ( GEEN BELLEN )
grtje en ferm bedankt voor uw moeite .
Reputatie 1
Beste Robert,

Het kan zijn dat er op de sim kaart van je vrouw een blokkering staat voor roaming gebruik. Indien je mij haar klantnummer kan doorgeven via privé-bericht, wil ik dit gerust eens nakijken.

Indien je het klantnummer niet bij hebt, vraag ik graag de naam, adres en geboortedatum van de eigenaar van het nummer.

Met vriendelijke groeten,

Marlies
IK HEB HET NUMMER HIER NIET ,
HAAR NAAM IS ;
HOPELIJK KAN HET IN ORDE KOMEN .
TOCH EN IN IEDER GEVAL BEDANKT MARLIES.
MAERTENS ROBERT


Opmerking moderator... persoonlijke gegevens werden verwijderd.
Denk aan je online veiligheid & post geen private gegevens op een publieke website.

De gegevens werden via privébericht naar MarliesR gestuurd
Beste Robert,

Het kan zijn dat er op de sim kaart van je vrouw een blokkering staat voor roaming gebruik. Indien je mij haar klantnummer kan doorgeven via privé-bericht, wil ik dit gerust eens nakijken.
NU HEB IK HAAR KLANTNUMMER , 4529853
bedankt mevr
Indien je het klantnummer niet bij hebt, vraag ik graag de naam, adres en geboortedatum van de eigenaar van het nummer.

Met vriendelijke groeten,

Marlies
Reputatie 1
Beste Robert,

Ik vind echter geen blokkering op haar sim kaart. Alles staat perfect in orde.

Kan ze eventueel een andere provider selecteren en op die manier proberen?

Het kan ook zijn dat er een blokkering geplaatst is in het toestel zelf. Gelieve de instellingen grondig na te kijken van het toestel. De landcode 0032 wordt toch voor het nummer geplaatst? Dat is zeker een vereiste.

Kan de simkaart eventueel eens getest worden in een ander toestel?

Met vriendelijke groeten,

Marlies
MEVR , MARLIES het is in orde , ik heb een andere profider gezocht , en gelukt , BESTE DANK,en een KNUFFEL , X:D

Reageer