tablet bizz club

  • 19 June 2015
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Kan je soms ook iets aanvragen van cadeau in bizz club?


Momenteel heb ik al een paar maanden genoeg punten voor een tablet, maar er komt nooit één in de catalogus. Ik vroeg mij af als er nog tablets zouden in komen, want als ik nog even wacht zullen mijn punten vervallen, wat wel zonde zou zijn.

4 reacties

privé bericht aan ⚊▶ 'Onze medewerkers ' sturen en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Wij hebben helaas geen zicht op de stock of wanneer die terug opgevuld zou worden. Wij kunnen dus niets beloven of reserveren, spijtig genoeg.
Wat u wel kan doen, is enkele dagen voordat uw punten vervallen dit eens nakijken, dit kan soms van de ene op de andere dag aangevuld worden.
Als er op dat moment geen tablets beschikbaar zijn, kan u gerust een ander cadeau bestellen, zodat u uw punten toch niet verliest.
Mvg, MR.
Reputatie 3
We vallen misschien in herhaling, maar dat puntensysteem heb ik altijd al maar niks gevonden, dan moet je nog heel goed opletten dat een deel van je punten niet vervalt vooraleer je er kunt van genieten !


Als je aan het sparen bent voor een bepaald cadeau (toestel) en je bent uiteindelijk aan je aantal punten geraakt, kan het dan nog gebeuren dat die cadeau uit de lijst verdwenen is enz.....nee
Ik begrijp het en ik kan u verzekeren dat wij ons uiterste best doen dit gebruiksvriendelijker te maken.
De punten die gespaard worden, zijn 2 jaar geldig. Dit is een gratis dienst om onze trouwe klanten te belonen. De stock wordt regelmatig bijgevuld maar zoals we al eerder schreven, kunnen we niet op voorhand zien wat er wel en niet aangevuld zal worden. Er zijn altijd alternatieve cadeau's beschikbaar zoals kinepolis tickets, vouchers voor verschillende warenhuizen, extra belminuten vanop gsm of vaste lijn, ....
We houden rekening met de opmerkingen van de klanten en doen ons best dit zo goed mogelijk te optimaliseren.
Mvg,
MR.

Reageer