Beantwoord

Syfy vervangen door M&S


Kan iemand mij vertellen op welke zendernummer dit te vinden is ?
icon

Beste antwoord door Marleen 1 July 2016, 17:20

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +6
M&S Nl: op 196 in HD en 197 in SD
Maar je heb de pech je kan geen films of series oproepen, enkel bekijken wat er dan gespeeld wordt.
Of je moet een betalend abonnement nemen om het te kunnen te doen.
Reputatie 7
Badge +2
Maar je heb de pech je kan geen films of series oproepen, enkel bekijken wat er dan gespeeld wordt.
Of je moet een betalend abonnement nemen om het te kunnen te doen.


Het is inderdaad een gemiste kans van PX dat ze de VOD functie niet hebben meegegeven. Er zijn toch drie zenders verdwenen en we krijgen er maar één bij.
Reputatie 3
Badge +1
Maar je heb de pech je kan geen films of series oproepen, enkel bekijken wat er dan gespeeld wordt.
Of je moet een betalend abonnement nemen om het te kunnen te doen.


ja dat had ik ook gemerkt ben je nog niets mee vind ik 2zenders weg 1 terug vind ik zwak van proximus
Reputatie 3
Badge +1
en via pc tablet of smartphone kun je ook niet kijken naar M & S moet abonnement 9.95 euro nu kan het alleen via tv.

dat is wel goedkope oplossing:@

binnenkort zitten we terug op 30 zenders zoals vroeger als het zo blijft doorgaan :?
Reputatie 7
Badge +6
Ik vrees trouwens dat voor diegenen die van 13 Street en Syfy hielden M & S vooral slaapverwekkend is. 😛
Reputatie 7
Badge +2
Ik vrees trouwens dat voor diegenen die van 13 Street en Syfy hielden M & S vooral slaapverwekkend is. :P

Inderdaad. Een paar sterke Vlaamse films wel. Maar de EPG is een ramp. Series vermelden zonder seizoen en episode. Hoe weet je dan in godsnaam waar je zit.
Reputatie 7
Badge +6
Er worden zelden of nooit jaargangen, seizoenen of episodes vermeld in de TV-Gids, ik weet ook niet wat daar zo moeilijk aan is: 7/13 jg 4 al of niet (herh). ??? Blijkbaar een onoverkomelijk probleem.
Het probleem met veel series en films van M & S is niet zozeer dat er niet een paar waardevolle films enz. tussen zitten, zoals je zegt, maar ze missen wel totaal het doelpubliek van SyFy en 13th Street Fox, HBO, BBC First mikken daarentegen wel op dezelfde doelgroep.
Reputatie 7
Badge +2
Ik ben wat dat betreft benieuwd wat Medialaan met de content portfolio van Acht gaat doen vanaf september. Ik hoop stilletjes dat veel van die pareltjes een plekje vinden op hun zenders. En het liefst in HD 😉
Reputatie 7
Badge +6
Dat zou mooi zijn. Er zijn daar (vroeger) al veel goede series en documentaires gepasseerd!
Reputatie 6
Badge +1
In HD? Waarschijnlijk wel niet bij PX, net zoals Vitaya nog steeds niet in HD is bij PX. Hoop dat Medialaan ook iets met Lacht gaat doen, want dat is nu echt een triestige zender.
Reputatie 7
Badge +2
Ik vrees eerder dat ze lacht gaan opdoeken. In vorige mededelingen van Medialaan liet men verstaan dat het comedy format serieuze concurrentie krijgt van Comedy Central. Nochtans is de humor op lacht van een andere strekking: veel Brits, Australisch en absurde humor ook. Denk niet dat we dat zullen blijven houden, tenzij de providers dat geld op overschot hebben om die zender in de lucht te houden.

Reageer