Ik had mij recent de Swipebox aangeschaft die zoals aangekondigd gebruiksvriendelijk is en ook goed werkt voor foto's, YouTube etc.
Enkel voor het Swipen van zelf opgenomen filmkes van enkele minuten werkt het Swipen helaas niet. Ik krijg wel geluid en om de 30sec. een volgend beeld uit het filmke.
Via 080022800 heb ik gisteeren een storingsnummer gekregen waarmee ik de Swipebox meteen kon inleveren in de Proximusshop van aankoop. Het volledige bedrag werd meteen terugbetaald.
Ook op de Demo-Swipebox, met Smartphone van de shop, werkt alles behalve het Swipen van filmkes.
Vandaag kreeg ik tel. feedback dat er een onderzoek opgestart wordt en ik eerstdaags feedback zal krijgen.
Ik hou het forum op de hoogte van zodra ik iets zinvol verneem.
Soms nog iemand met zelfde (BUG)ervaring?
Bladzijde 2 / 2
Vandaag opnieuw getest in Proximus-shop.
Nauwelijks te geloven maar de Swipebox werkt nog steeds NIET voor videoformaat mp4 Res. 1920 x 1080 (HD).
Nauwelijks te geloven maar de Swipebox werkt nog steeds NIET voor videoformaat mp4 Res. 1920 x 1080 (HD).
Ik kreeg nog geen feedback m.b.t. de BUG voor "MP4 videoformaat (HD)" die volgens Andy tegen eind 2015 van de baan had moeten zijn.
Bij mijn bezoek in een PX Shop om te informeren naar de vordering was de persoon vol enthousiasme dat hij kon melden dat het probleem van de baan was.
Na mijn vraag voor demo met zijn Samsung S6, via de Swipebox met nieuwe software, bleek dat het nog steeds NIET werkt.
Gangbare MP4 (HD) Videofilmkes Swipen naar TV blijft dus tot tegenbericht onmogelijk.
Er werd een BUG-storingsticket opgemaakt en hoop op feedback.
Bij mijn bezoek in een PX Shop om te informeren naar de vordering was de persoon vol enthousiasme dat hij kon melden dat het probleem van de baan was.
Na mijn vraag voor demo met zijn Samsung S6, via de Swipebox met nieuwe software, bleek dat het nog steeds NIET werkt.
Gangbare MP4 (HD) Videofilmkes Swipen naar TV blijft dus tot tegenbericht onmogelijk.
Er werd een BUG-storingsticket opgemaakt en hoop op feedback.
Ok 'k ben ook benieuwd of dan wel gaat lukken
NB: Ik weet niet waar ik het ergens anders juist kan posten, maar bedankt PX om het probleem met ==> opgelost te hebben (stel ik in bovenstaande post vast.
NB: Ik weet niet waar ik het ergens anders juist kan posten, maar bedankt PX om het probleem met ==> opgelost te hebben (stel ik in bovenstaande post vast.
Ik zal na de beloofde de-BUG in de loop van jan 2016 de Swipebox !!hertesten in een willekeurige PX Shop op videoformaat mp4 met resolutie:
- mp4 Full HD 1920x1080 (16:9) ==> gangbaar formaat voor medium Smartphone
- mp4 UHD 3840x2160 (16:9) ==> future proof formaat beschikbaar op elke Top-Smartphones & UHD TV
- mp4 Full HD 1920x1080 (16:9) ==> gangbaar formaat voor medium Smartphone
- mp4 UHD 3840x2160 (16:9) ==> future proof formaat beschikbaar op elke Top-Smartphones & UHD TV
Bedankt voor de duidelijke feedback.
Aangezien ik alles opneem in 'mp4 resolutie 1920x1080' en geen kwaliteit wil inboeten werk ik ondertussen verder op de omslachtige oude manier (kabelke of Screen Mirroring waar beschikbaar).
Aangezien ik alles opneem in 'mp4 resolutie 1920x1080' en geen kwaliteit wil inboeten werk ik ondertussen verder op de omslachtige oude manier (kabelke of Screen Mirroring waar beschikbaar).
A
Dag Snor,
Ik heb net de bevestiging gekregen dat er problemen zijn met MP4.
Dit zal opgelost worden met een software update die beschikbaar zal zijn tegen het einde van dit jaar.
Met vriendelijke groeten,
Andy
Ik heb net de bevestiging gekregen dat er problemen zijn met MP4.
Dit zal opgelost worden met een software update die beschikbaar zal zijn tegen het einde van dit jaar.
Met vriendelijke groeten,
Andy
A
Dag Snor,
Ik bekijk dit even met de desbetreffende dienst en hou je zo snel mogelijk op de hoogte.
Met vriendelijke groeten,
Andy
Ik bekijk dit even met de desbetreffende dienst en hou je zo snel mogelijk op de hoogte.
Met vriendelijke groeten,
Andy
Robrecht (onze medewerkers)
zie mijn antwoord op uw bijkomende vraag en wacht op uw feedback.
Samengevat: De 'Swipebox zou mp4 compatibel moeten zijn' conform de specifikaties doch is dit NIET (ook de demo-Swipebox in PX-Shop werkt niet).
zie mijn antwoord op uw bijkomende vraag en wacht op uw feedback.
Samengevat: De 'Swipebox zou mp4 compatibel moeten zijn' conform de specifikaties doch is dit NIET (ook de demo-Swipebox in PX-Shop werkt niet).
T.a.v. 'Onze Medewerkers' Robrecht
Sorry, ik had ook op het forum moeten posten dat mijn zelf opgenomen filmkes (Samsung S5) allemaal volgend formaat hebben:
Ook op de Swipebox in de PX-shop kunnen er géén mp4 video's geswiped worden.
Idem voor mp4 op de Swipebox van de medewerker thuis.
Omdat de Swipebox NIET compatibel is voor mp4 heeft de shop-verantwoordelijke het ook als BUG intern doorgegeven en mij meteen terugbetaald.
nb: voorafgaand de mp4 filmkes converteren/comprimeren naar een functionerend formaat vind ik geen optie.
Sorry, ik had ook op het forum moeten posten dat mijn zelf opgenomen filmkes (Samsung S5) allemaal volgend formaat hebben:
- Formaat: video/mp4
- Resolutie: 1920x1080
- Audiokanaal: Stereo
- Bestandsgrootte: varieren tussen 10MB en max. 1GB
Ook op de Swipebox in de PX-shop kunnen er géén mp4 video's geswiped worden.
Idem voor mp4 op de Swipebox van de medewerker thuis.
Omdat de Swipebox NIET compatibel is voor mp4 heeft de shop-verantwoordelijke het ook als BUG intern doorgegeven en mij meteen terugbetaald.
nb: voorafgaand de mp4 filmkes converteren/comprimeren naar een functionerend formaat vind ik geen optie.
FYI: ▬► swipebox video formaten
A
Snor ,
De volgende video formaten zijn ondersteund door de swipebox.
AVI , MPG/MPEG , MKV, TS/TP/M2T , MP4, MOV, M2TS, WMV/ASF, FLV , WebM, RM
Codecs
- AVC/H.264/x.264(1),, Xvid
- MPEG-1/2(2), MPEG-4(3)
-VC-1, WMV (1/2/3), VP8, Real Video (8/9)
De video die je wil afspelen maakt gebruik van een van deze formaten en Codecs?
Mvg,
Robrecht
De volgende video formaten zijn ondersteund door de swipebox.
AVI , MPG/MPEG , MKV, TS/TP/M2T , MP4, MOV, M2TS, WMV/ASF, FLV , WebM, RM
Codecs
- AVC/H.264/x.264(1),, Xvid
- MPEG-1/2(2), MPEG-4(3)
-VC-1, WMV (1/2/3), VP8, Real Video (8/9)
De video die je wil afspelen maakt gebruik van een van deze formaten en Codecs?
Mvg,
Robrecht
Sinds de terugname op 28/10/2015 van mijn aangekochte Swipebox kreeg ik nog geen feedback dat de BUG (zelf opgenomen HD filmkes met Samsung S5 Swipen) opgelost is.
Als je online bestelt zijn ze binnen de 14 dagen verplicht van terug te nemen, gewoon als je ontevreden bent bv.
Dat er nog problemen zijn met nieuwe toestellen en software, dat mag een Belgacom/Proximus kenner, zeker niet verwonderen
NB: als ik koop in het Proximus center, heb ik ook nog geen probleem ondervonden met terugnemen,
maar volgens ik hoor van anderen hangt het een beetje af van winkel tot winkel en doen ze dit niet allemaal !
Dat er nog problemen zijn met nieuwe toestellen en software, dat mag een Belgacom/Proximus kenner, zeker niet verwonderen
NB: als ik koop in het Proximus center, heb ik ook nog geen probleem ondervonden met terugnemen,
maar volgens ik hoor van anderen hangt het een beetje af van winkel tot winkel en doen ze dit niet allemaal !
Het belangrijkste is dat ze't apparaatje, mits storingsnummer, meteen kosteloos terugnemen.
Ook via UTP verbinding had ik hetzelfde probleem.
Ook via UTP verbinding had ik hetzelfde probleem.
Inderdaad zijn er nog die dit al gemeld hebben en gevraagd hebben welke formaten van video en audio er ondersteunt worden, maar nog geen antwoord gekregen daarop. Natuurlijk is het weer de vraag tegen wanneer dit zal opgelost zijn !
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.