Beantwoord

SwipeBox

  • 13 december 2015
  • 36 reacties
  • 1324 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Badge +1
Hebben ze bij Testaankoop al gereageerd op je klacht ?

Ik heb ook al een klacht bij test aankoop ingediend voor die v3 decoders maar die sturen je klacht gewoon door naar Proximus en die reageren daar niet op dus ik veronder stel dat ze op dit ook niet gaan antwoorden.
staat hier : http://bgctv.skynetblogs.be/#swipebox
namelijk:
∇ Problemen met MP4 zullen opgelost worden met een software update
die beschikbaar zal zijn tegen het einde van 2015

En nu maar afwachten of het tegen kerstdag opgelost zal zijn ander kunnen we mss ene onder de kerstboom leggen 😉
Reputatie 7
Badge +6
Jeroen: er is een topic gestart over swipen en de swipe box en de WP app komt eraan in februari 2016.
Snor: misschien kan je daar ook nog eens melden welke videobestanden je niet kon swipen.
Reputatie 7
Badge +6
ik hoop maar dat ze niet moeilijk gaan doen, omdat hij 3 maanden gewacht heeft.
Snor , het is om die reden dat ik o.a. gemeld heb dat hij zijn geld moet proberen terug te krijgen want net zoals u zijn er nog anderen die dit gedaan hebben met succes terugbetaald gekregen hebben.
Tenslotte verliest topic starten er niets mee om naar een Proximus center te stappen en hij kan het swappen van zelf opgenomen filmpjes ook aanhalen als argument.

@jeroen , zie ook HIER
Reputatie 7
Badge +6
In de handleiding staat anders wel degelijk naast android en iOS ook : download from the Windows Store. Toch een ferme misser.
Reputatie 6
Badge +4
Hallo,

Voor alle duidelijkheid nog even meegeven dat de Swipebox app inderdaad enkel beschikbaar is op Android & iOS. Meer info hier: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_swipebox_app/particulieren/support/televisie/swipebox/installatie/de-swipebox-app-downloaden-en-gebruiken.html


Mvg,
Bram
Reputatie 4
Badge +1
Jeroen,
omdat, in tegenstelling met de Proximus specificaties, de Swipebox NIET compatibel is om "Video bestanden mp4, resolutie 1920x1080" te Swipen heb ik via de helpdesk 0800/22800 een storingsnummer gekregen waarmee ik het apparaatje, tegen integrale terugbetaling, kon terugbezorgen in de PX Shop van aankoop.
Ik heb geôpteerd voor terugbetaling wat ze ook meteen gedaan hebben.
Na enkele weken kreeg ik feedback dat de BUG tegen begin 2016 zou opgelost worden.
Aangezien de Swipebox ook in uw geval niet voldoet aan de specificaties hebt u sowieso ook recht op terugbetaling als u erom vraagt.
Er zijn er nochtans die naar de Px winkel terug gegaan zijn en hun geld teruggekregen hebben om die reden
Reputatie 7
Badge +1
Wist je dat dan niet op voorhand?
Hebben ze bij Testaankoop al gereageerd op je klacht ?

Reageer