Beantwoord

SwipeBox

• 13 december 2015
  • 36 reacties
  • 1292 Bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

Bron -> mediastreamer-swipebox
-> http://www.aliexpress.com/store/product/The-new-Huawei-MediaQ-M330-Huawei-Huawei-box-very-clear-4K-Internet-TV-set-top-boxes/724276_32331838105.html
Het werkt in ieder geval spijtig genoeg niet , de Swipebox zal in feite een verbrand type zijn van de Huawei MediaQ M330 :-))
maar forumlid Snor ging ons verder informeren van zodra hij, meer nieuws had, die is er al een tijdje mee bezig en heeft dit laten uittesten in een Proximus center.
Reputatie 1
Badge
Aan deze antwoord ben ik niets mee.,
Reputatie 1
Badge
Jeroen: er is een topic gestart over swipen en de swipe box en de WP app komt eraan in februari 2016.
Snor: misschien kan je daar ook nog eens melden welke videobestanden je niet kon swipen.

Het is al april en nog steeds geen app, voor Windows Phone. Hoe beschrijf je dat?
Dat was ter info hé Jeroen, niet alleen voor u, maar ook voor anderen ook die eventueel interesse hebben, anders sla je het maar gewoon over,
ik lees ook niet alle artikels die in de kranten staan :-))
In ieder geval nog een prettige zondag verder van een (nog) tevreden P⌘ klant ;-)
gr,
Elsa
Wel grappig swipebox is begin 2015 uitgekomen, hebben toen ook paar keer belooft in 2015 dat het in orde komt met de volgende update.
Zijn nu 2016 en is nog altijd niet opgelost, droevig.
Reputatie 7
Badge +6
In de thread die 'Rayonmymind' startte over de mogelijkheden van de swipe box kondigde hij inderdaad aan dat er een Windows app ging komen in februari en inderdaad helaas nog niks te zien merken daarvan.:(
Wordt daar nog aan gewerkt of is dat idee in de prullenmand beland?
Mijn volgende vragen zijn dan: 1) als je naar een Proximus center gaat, gaan de verkopers (en het blijven verkopers, hé) dan af op wat er in de handleiding staat (waarin men nog vrolijk de Windows app in de store blijft vermelden) of op wat er op de site staat (nog niet voor Windows) ????????? Loop je nog het risico dat zij je een swipe box aanpraten, hoewel die niet zal werken op Windows Phone?
2) als je dan die swipe box hebt gekocht met de idee dat die ook op een Windows app kon werken, mag je die dan dan ook terugbrengen en krijg je je centen terug?
Ik ben zelf een Windows Phone fan en ik weet ook dat Microsoft serieus kan dwarsliggen wat apps betreft, maar geef toe dat hier toch elkaar tegensprekende informatie wordt verstrekt.:@
als je dan die swipe box hebt gekocht met de idee dat die ook op een Windows app kon werken, mag je die dan dan ook terugbrengen en krijg je je centen terug?

Naar het schijnt en wat ik al vernomen heb van sommigen, zou dit al gebeurd zijn zonder probleem, ook wat bv Forumlid Snor hier aangehaald heeft.
Reputatie 7
Badge +6
Ja, dat was dan wel omdat ze geen MP4 fimpjes konden/kunnen swipen. Hopelijk geldt het voor ontgoochelde WP-ers eveneens, want die wachten nu ook al maaaaaaanden op de hun beloofde app.
Reputatie 1
Badge
Dat was ter info hé Jeroen, niet alleen voor u, maar ook voor anderen ook die eventueel interesse hebben, anders sla je het maar gewoon over,
ik lees ook niet alle artikels die in de kranten staan :-))
In ieder geval nog een prettige zondag verder van een (nog) tevreden P⌘ klant ;-)
gr,
Elsa

Aan deze boodschap heb ik niets aan, Geen valse beloftes, of wel komt die App of wel niet.
Daar kan ik niks aan veranderen alleen iemand van proximus kan daar iets aan doen, alleen info en posten wat ik weet kan ik wel, niet meer en niet minder ;-)
nog een prettig weekend verder,
groetjes, Elsa
Dat PX een mail stuurt naar al hun winkels met de boodschap.

Wees eerlijk en zegt tegen de klant onze swipebox ondersteund deze formatenen, en deze niet en wij zijn nu al dik jaar bezig om het op te lossen maar het lukt ons niet. Omdat wij weten dat het niet kan met de hardware. Hebben met veel praat met de start van die box ervan het opgehemeld tot en met. Reclame enz... en na goede maand was het gedaan met reclame hun euro was gevallen oeps hebben iets verkeerd gelanceerd.

Iets verkopen gelijk welk toestel dat niet werkt is wettelijk strafbaar. Vooral als de verkoper oneerlijk is met zijn info wat jullie doen in de winkels.

En wat andere forumgebruikers zeggen de swipebox is aan uitsterven volgend jaar horen wij niets meer over de box ben ik akkoord. Wie wil er nu dit kopen als hij weet dat de alternatieven stukken goedkoper zijn en alle formaten ondersteund.

Reageer