Suggesties voor in volgende update

  • 1 August 2012
  • 37 reacties
  • 601 Bekeken

Hi,

Enkele suggesties:

- Om nu door of terug te spoelen heb je slechts de mogelijkheid tot 2x, 16x en 64x.

Graag had ik gezien dat er ook 4x, 8x en 32x erbijkomt, 2x is te traag en 16x is goed voor effen binnen je opnames, maar je zit dan ook rap over je doel heen.


- In vorige software versie kon je algemeen instellen hoeveel tijd voor en na een opname je wou (het aantal minuten dus), nu zie ik dat die optie verdwenen is en dat je enkel in tv gids voor het programma zelf kan instellen hoeveel tijd je voor en na programma extra wilt.

Graag had ik de optie graag terug gezien waar je zelf dit kan regelen voor ALLE programma's, zoals vroeger en niet enkel via tv gids voor 1 programma


Indien mensen nog suggesties hebben mogen ze dit natuurlijk altijd hier posten...

Bedankt!

37 reacties


ik zal maar aan de kram hangen zeker


Is dat om de technieker aan zijne colier omhoog te hangen als hij het niet in orde krijgt mss
Reputatie 7
Badge +1
Breng me niet op slecht gedachten...Knipogen
Reputatie 7
Badge +1
Rond 11.00 uur geweest (15 min op voorhand gebeld). Splitter vervangen en lijn gereset na wat problemen (man kreeg geen autoriteit om dit te doen). Daarna stond ik terug op 30Mbps...
Zou het dan alleen aan de splitter gelegen hebben denk je ?
Reputatie 7
Badge +1
Nog even corrigeren, hij heeft de telefoonsplitter er gewoon tussenuit gehaald en de telefoonkabelplug direct in de contactdoos gestoken (hoek linksboven). De modemstekker zit nu dus nog alleen in de contactdoos. Die telefoonsplitter was volgens hem niet nodig en was oorzaak van de storing. Nochtans staat die er al 3,5 jaar tussen, nog geplaatst door die mannen die de VDSL2 aansluiting toen op straat hebben gedaan (moesten daarvoor put graven in gelijkgrondse berm). Ik sta nu dus terug op 30/6Mbps. Enkel een nogal hoge ping (85 tot 95) op speedtest. Ook mijn downstream training margins ging van 28,6 naar 21,1dB, wat ik raar vind, maar het ligt nog binnen de norm en ik ondervind er geen nadeel van. De lijn staat nu al 3 uur op 30/6Mbps, dus het zal wel blijvend zijn hoop ik.Onbeslist
Persoonlijk denk ik dat het kwam door die werken op straat in de cabine. Misschien is mijn lijn daardoor gevoeliger geworden voor afwijkingen zoals die splitter ? Ik weet het net écht. Enfin, het werkt dus terug.
Heb je dan geen telefoon die aangesloten is op je BGC lijn ?

Indien wel dan:

als de splitter weggenomen is zou het wel eens kunnen dat als telefoneert je tv signaal onderbreekt bvb !!!

en zelf op de kortste keren terug op repair zult terecht komen.

Je bedoelt toch de splitter TF2007 die ze weggenomen hebben veronderstel ik

TF2007

groetjes
Reputatie 7
Badge +1
Neen er staat op adapter 5-6, en er zijn (waren) onderaan 2 telefoonaansluitingen voorzien. Ook geen last gehad met de TV tijdens het telefoneren. Ik blijf wél een redelijk hoge Ping-waarde houden van ca. 85 op speedtest. Down-en upstream zijn normaal (28,5/2,48). Downstream training margin terug gestegen naar 23dB (modemsite). De lijn blijft dus wél op 30/6 staan, wat toch het belangrijkste is, zeker voor TV.Lachen
Het voornaamste is dat het werkt maar als je geen TF2007 meer hebt wil dit toch zeggen dat je telefoon gewooen parallel staat met je modem !

Als je veel goesting moest hebben trek eens je stekkertje uit die naar je Telefoontoestel loopt en hou eens je traingmarge in het oog .

Eerlijk gezegd ik begrijp het niet goed maar ja wie benne kikke hé ;-)
Reputatie 7
Badge +1


Zo ziet dat er dus uit.
Een foto zegt inderdaad veel meer dan duizend woorden ;-)

Ok, de DSL filter zit er wel degelijk tussen, want ik dacht al dat ik tilt sloeg !!

Bedankt voor de mooie foto

groetjes, Elsa
Reputatie 7
Badge +1
Graag gedaan en bedankt voor de suggesties !
Nu nog even "on" topic. Die technieker had gehoord dat ze volop aan die Charlesbugs aan het werken zijn. Het zal me benieuwen! Lachen
Dringend , een keuze mogelijkheid om de menu en programmagids en teletext te zetten op keuze van de klant op breedbeeld of 3/4 , dat zal al veel oplossen .

Want niet iedereen heeft een hd megagroot breedbeeld scherm , bij telenet kan je zelf kiezen wel een tv formaat je hebt en dat is toch het meest simpele.

Dan hebben ze tijd om meer aandacht te besteden aan de opname problemen.

Reageer