Suggestie: Mappen voor decoder-opnames

  • 24 August 2015
  • 12 reacties
  • 267 Bekeken

Hello,




Ik zou heel graag mappen willen in de opgenomen items.


Denk dat dit zeer aangenaam zou zijn.


Dan kun je zelf mappen maken bijvoorbeeld als FILMS, SPORT, SERIES, WEEKEND, of mappen per gezinslid.


Nu zitten we met gemiddeld zo'n 500 opnames op onze decoder, maar dat is echt niet overzichtelijk, en iedereen moet pagina's scrollen om zijn of haar opname terug te vinden en niets is gesorteerd.. Dus zo'n mappen zouden echt wel zalig zijn.




Hopelijk snel terug te vinden op Proximus TV!




Grt.



12 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Als dat allemaal nPVR opnames zijn (500 stuks) dan vraag ik mij af hoe Comabelg dat allemaal in 60 dagen kan bekijken, hij kijkt zeker 24/24 naar TV en moet hij 's nachts niet slapen? Ik denk dat de meeste opnames niet bekeken zal worden.
Daarom dat dit in de toekomst niet meer zal nodig zijn van die mappen als alles nPVR zou worden zoals je zegtlach


of 't moet veel meer worden dan 60 dagen besluiteloos
TO ALL:


Ja inderdaad, grootste deel is nPVR, en enkel dingen die ik wil behouden is PVR.


+ ik heb slechts 1 decoder, maar die wordt door verschillende mensen gebruikt, opnames worden in principe altijd door iedereen via nPVR opgenomen.


@Alexander:


Volgens mij hoef ik hierover geen verantwoording af te leggen, maar dingen die we opnemen hoeven niet noodzakelijk ook bekeken te worden, althans niet volgens de algemene voorwaarden. We bekijken wat we willen en de rest wordt handmatig of automatisch gewist. Maar zoals ik reeds eerder zei, ik ben niet alleen. Er zijn meerdere mensen die de decoder gebruiken dus ik bekijk die 500 opnames niet alleen. En uiteraard zal er veel niet bekeken worden, maar who cares... En voor de rest, ik werk meer dan fulltime dus zit ik niet 24/7 voor de tv zoals sommigen.


Dus 'Alexander' ik wil je bedanken voor je niet-nuttige bijdrage aan mijn post, want als ik het nogmaals nalees staat er ook echt niets in wat ons kan helpen ofzo...


@Elsa: ik hoop zeker niet dat alles nPVR wordt, er zijn namelijk zeker dingen die ik wil bijhouden en later nog herbekijken.


Zolang er geen YouTube op de decoder zit zou ik graag af entoe eens een opgenomen concert ofzo willen bekijken zonder het hele mediacenter op te starten (en nee deze tv is nóg geen Smart-TV)




Grt.



ik hoop zeker niet dat alles nPVR wordt, er zijn namelijk zeker dingen die ik wil bijhouden en later nog herbekijken



De meeste mensen hopen dit natuurlijk, maar de toekomst zal het moeten uitwijzen waar het naartoe gaat !
Reputatie 7
Badge +3
Comabelg, ik neem ook heel veel op. Je bent dus niet alleen en ja, er worden soms programma's gewist die niet (volledig) bekeken zijn.


Ik weet niet of je het weet, maar je kan ook per scherm scrollen, vie de page down/page up knoppen. Dat gaat wel snel.


Die mappen zijn een goed voorstel, zeker voor de serieopnames zou dat handig zijn. En dan gelijk het beheren van de serieopnames in die mappen zetten. Nu is er dikwijls een serie, die niet alle opnames heeft gepland, of een serie is gestopt en dan moet je in de geplande opnames onderaan de serie gaan wissen. Vervelend.
Prima idee.
npvr kan je maar 30 dagen bewaren dacht ik.gus als je dan 400 programma's moet gaan zien komt er van het andere al niet veel meer in huis.Ik weet dat die decoders minder cappaciteit hebben dan die van telenet,en weet ook niet hoe groot die opname is maar het is toch een huzarestukje om dat binnen een maand te zien als er enkele films bij zitten.
Reputatie 7
Badge +3
@Steven, het is een tijdje dat nPVR opnames gedurende 60 dagen bewaard worden. :-)
@Steven

staat inderdaad op sommige plaatsen nog verkeerd vermeld op hun Site alsook op de decoder zie op bepaalde menu's 30 dagen staan,

maar daar moet je u niks van aantrekken het is in realiteit ► 60 dagen ◄, en nu maar afwachten wat de toekomst gaar brengen,

velen verwachten natuurlijk veel meer dan 60 dagen, omdat geruchten de ronde doen dat PVR zou kunnen wegvallen,

daar zal de toekomst uitsluitsel moeten over brengen.
Dat is dan toch een verbetering want 30 dagen was niet te doen.Als npvr weg valt dan vind ik dit weer een slech idee omdat je deze optie dan weer enkel hier had en bv. niet bij telenet .want wat gaat dit dan beteken met de opnamens?Wij kunnen ook geen 2 opnames op het zelfde uur opnemen op de harde schijf.Dus jullij ook niet meer als die npvr wegvalt.

Als npvr weg valt dan vind ik dit weer een slech idee



Daar heb ik nog altijd geen officieel bericht van gelezen dat nPVR zou wegvallen wel doen de geruchten de ronde dat PVR in de toekomst zou wegvallen en ook dat heef prox nog niet officieel bevestigd !!
Als ze alles gaan bekend maken wordt het wel allemaal duidelijk Sinjoor en je weet dat Proximus niet de koploper is om vroeg alle detail vrij te geven, dus rustig afwachten en we zien dan wel, en is er dan nog tijd genoeg om ons ongenoegen te uiten indien het echt niet meer door de beugel kan, want nu gaan ze toch hun planning verder uitvoeren en zeker nog niet van strategie veranderen op die paar opmerkingen die er nu komen via forums en sociale media, want de grote massa klanten weten zelf nog niet dat er iets gaat veranderen!

Reageer