Storingen zenders hier melden

  • 29 August 2011
  • 14 reacties
  • 3413 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik maak deze topic om zo een duidelijk beeld te geven van de nog niet opgeloste HD problemen zodat het overzichtelijk is voor

EVA van Belgacom



Eva van BelgacomIntense User

iedereen kan ze hier posten

Bedankt


Mijn problemen

1 VRT HD bibberend beeld en geluid

2 Canvas HD geen teletekst

3 RTL HD geen teletekst

4 RTL Plus geen Teletekst

5 VTM HD bibberend beeld en geluid dat regelmatig gedurende enkele seconden weg is

6 History HD bibberend beeld

7 France 2 HD bibberend beeld geen teletekst

Heb decoder en modem al gereset problemen zijn er al sinds zaterdag

MVG

Patrick


14 reacties

EEN-HD beeld hapert af en toe maar wel heel kort. (deze avond bvb tijdens blokken één maal)
Reputatie 7
Badge +1
Op Canvas HD al heel de namiddag en ook deze avond geen teletekst meer, je krijgt gewoon een zwart scherm.

In een andere post al gemeld: EénHD gisteravond rond 22.10 uur uitgevallen (eerst geblokkeerd beeld dan zwart scherm). Eerst veel later gaf men Eén SD in de plaats op 30. Op post 1 was Eén SD echter wél beschikbaar. Eén HD was deze middag terug beschikbaar, maar dan dus weer geen teletekst op Canvas HD...

Beeld dat soms even zwart werd, had ik wél gisteren tijdens de Ronde van Spanje (Eén HD), maar ik dacht dat het aan de straalverbinding met de helikopter lag. Misschien dan toch niet, want Eén HD viel dan rond 22.10 uur uit tijdens Villa Van Thilt. Eén SD was toen wel beschikbaar op 1.

Buiten "geen teletekst" op Canvas HD, nog geen problemen gehad vandaag. Maar alleen gekeken naar EénHD, CanvasHD, VTM HD, EirosportHD en Eirosport2....
Reputatie 3
Badge +2
Een HD, af en toe eens een hapering van een seconde.
Badge
Het probleem van "GEEN TELETEKST op CANVAS HD", heb ik hier al een tweetal weken geleden, op het forum gemeld.

Maar tot nu toe is er nog helemaal niets verandert. Problemen zijn er om opgelost te worden, hé Belgacom !!!!
Badge
 Hier ook 2à3 korte onderbrekingen ( 1 sec) per avond op Eèn HD!
Beste Patrick,

Deze opsomming van de storingen op HD is een goed initiatief.
Graag wil ik dit daarom ook aanmoedigen, en meedelen dat de storingen die hier gemeld worden, worden nagekeken.

Mvg,


Eva van Belgacom
Badge
Vanmiddag begonnen op alle HD kanalen een,vtm,rtl enz bibberend beeld en geen klank,beelden vormen blokken ,beelden stoppen.

Modem al gereset,helpt niet

grt
Reputatie 5
Badge +2
Wel bij mij zijn er vandaag problemen met de SD-versies (Eén, Canvas, 2BE,...). Het duurt even wanneer het beeld en klank gelijk lopen. Het lijkt voor een aantal seconden alsof je het beeld aan het doorspoelen bent (met dezelfde schokkende beelden).

Mvg
Badge
Bij mij ook nu problemen met sd-versies een,canvas enz,schokkende beelden
Reputatie 7
Badge +3
Teletekst op Canvas HD is terug operationeel zag ik

Ja waarom ook niet de SD zenders die problemen hebben hier ook melden

Want deze topic zal nu worden opgevolgd door Eva .


Mvg,

Patrick
BIj het overschakelen van een ander zender ,haperd het beeld een paar sec. !!
ik heb nog geen problemen ervaren

mvg
Reputatie 7
Badge +3
Vandaag weer storingen

op VTM HD bibberend beeld en Bibberend geluid , geen teletekst

Geen Teletekst op RTL TV in HD.

Canvas HD geen teletekst.

Vitaya bibberend beeld en klank.

BBC entertainment bibberend beeld en geluid.


mvg,

Patrick

Ik heb dagelijks al een korte bibbering op EEN-HD vastgesteld. voor de andere HD's weet ik het niet omdat ik bijna nooit op de ander kijk.

Reageer