ik heb de laatste dagen enorm veel storingen met belgacom tv het blijft voortdurend haperen en om de zoveel tijd komt er op 'zender niet beschikbaar' het is ook op alle zenders. is dit een algemeen probleem? of ligt dit aan mijn decoder?
Bladzijde 1 / 1
probeer eens een volledige reset, als je daar geen succes mee hebt neem je best eens contact met de technische dienst 0800 22 700
mvg
ps: 't is een decoder, geen digibox...
mvg
ps: 't is een decoder, geen digibox...
De electriciteit is uitgevallen.
Heb nu een probleem met de digi box er komt een code P103 op ( geel en rood lichtje blijft constant pinken.
ken er niks van. ALLE HULP IS WELKOM
BEDANKT
paula
Heb nu een probleem met de digi box er komt een code P103 op ( geel en rood lichtje blijft constant pinken.
ken er niks van. ALLE HULP IS WELKOM
BEDANKT
paula
Ook wij zitten de laatste dagen met hetzelfde probleem. En wij hebben een draadloze verbinding.
@Jelkeuh: is het probleem nu verholpen bij u?
Mvg
@Jelkeuh: is het probleem nu verholpen bij u?
Mvg
@Belgacomboy, het nummer van de technische dienst is 0800 22 700
Beste Tijgertje,
Je kan Belgacom contacteren via een gratis nummer waar ze u zeer graag met dit probleem zullen te woord staan 0800/22.800
M.V.G
Je kan Belgacom contacteren via een gratis nummer waar ze u zeer graag met dit probleem zullen te woord staan 0800/22.800
M.V.G
bedankt voor de reacties er komt woensdag een technieker langs dus dan zullen we meer weten. groetjes
ook wij zitten met hetzelfde probleem hier in lommel heb een nieuwe bbox gekregen maar de storingen zijn niet verholpen het is net of onze internetlijn steeds wegvalt zou fijn zijn als we wisten aan wat het lag
Beste Jelkeuh,
Zoals wouter1984 zei, het kan goed zijn dat u draadloze toestellen hebt die een verbindingsprobleem hebben. Soms volstaat het om die toestellen te herstarten. Door ze kort van stroom te onderbreken.
U kan ook uw login posten zodat wij uw lijn kunnen nakijken tot aan de modem.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Zoals wouter1984 zei, het kan goed zijn dat u draadloze toestellen hebt die een verbindingsprobleem hebben. Soms volstaat het om die toestellen te herstarten. Door ze kort van stroom te onderbreken.
U kan ook uw login posten zodat wij uw lijn kunnen nakijken tot aan de modem.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Is de decoder met de modem verbonden met een netwerkkabel, of met een draadloze oplossing (PLC of Ruckus)? Indien draadloos, probeer het dan eerst eens met een netwerkkabel.
Post ook uw login, dan kan Eva uw lijn nakijken.
Post ook uw login, dan kan Eva uw lijn nakijken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.