Beantwoord

Storing Proximus TV

  • 8 May 2017
  • 6 reacties
  • 290 Bekeken

Wij hebben 2 digiboxen in onze woning.
De recorder in onze salon wil niet aan de praat. Op ons tv scherm hebben we een witte balk, die eerst leeg maar nu volledig opgeladen is maar het scherm blijft vast staan. Opnieuw opstarten hebben we geprobeerd, maar tis telkens de witte balk die opnieuw verschijnt!
Kan iemand ons helpen?
icon

Beste antwoord door sabineb 8 May 2017, 21:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Jurgen,

ik zie bij jou een bbox3 met 2 decoders met harde schijf verbonden over wifi bridges.

Kregen beide een ipadres,, staan active, etc;.

Je spreekt van een witte balk die oplaadt.. komt daar dan een tekst of beeld in??

Staat je tv op het juiste HDMI kanaal? Heb je al eens via de source knop de HDMI kanalen dus van je tv afgelopen of de HDMI kabel eens in en uit, eventueel zelfs eens een andere GDMI kabel of poortje proberen..

Mvg sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi,

oke .zegt me neit direct iets, volgens mij toch ergens slecht contact..

enfin momenteel

geniet ervan

Reputatie 7
Badge +4
Proxitof,
kan je me je klantennr of lijnnr doorgeven in privebericht
dan kijk ik even wat er aan de hand is

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hallo Sabine,
Het is een gewone witte balk zonder tekst of uitleg.
Ondertussen is het wel terug gestart.. hopelijk blijft her probleem weg..
Dankuwel voor je reactie!
Hi Jurgen,

ik zie bij jou een bbox3 met 2 decoders met harde schijf verbonden over wifi bridges.

Kregen beide een ipadres,, staan active, etc;.

Je spreekt van een witte balk die oplaadt.. komt daar dan een tekst of beeld in??

Staat je tv op het juiste HDMI kanaal? Heb je al eens via de source knop de HDMI kanalen dus van je tv afgelopen of de HDMI kabel eens in en uit, eventueel zelfs eens een andere GDMI kabel of poortje proberen..

Mvg sabine
Hallo ik kan geen tv meer kijken er komt op geen verbinding met het netwerk dan kan ik kiezen hoe de decoder met de modem is verbonden dat is dus draadloos. Als ik daar op druk komt er op er is een probleem met de modem of het draadloze netwerk. Ik controleer de draadloze verbinding en het lampje dat moet verbinden met de decoder brand niet alles werkt internet enzo en telefoon. Alleen hij wilt niet draadloos verbinden met dat draadloze bakje ik hzb vanalles geprobeerd maar het helpt niet.
Probeer eens of het helpt als je de onderstaande herstart procedure in de welbepaalde volgorde uitvoert:
  • decoder spanningsloos zetten (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
  • bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.    nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is, DSL led moet zeker continu blijven branden
  • Indien je draadloze toestellen staan hebt tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
  • Decoder terug onder spanning zetten.
  • Indien het hierna nog niet moest in orde gekomen zijn, kan je nog proberen door de decoder te resetten.

  • Uitleg hoe je een reset van decoder uitvoert, klik hiervoor op volgend link.
  • Zie ook op de Proximus site: Hoe herstart u uw toestellen voor internet en tv?
  • FAQ's om digitale-tv toestellen te heropstarten of resetten, klik op deze link
  • Reageer