Beantwoord

Stopzetting vaste lijn

  • 10 December 2017
  • 6 reacties
  • 225 Bekeken

Beste . Zeer verveelde situatie.
Vorige week besloten we ons vast lijn telefoon stop tezetten. We deden dut telefonisch. De persoon die ons geholpen heeft ging alles in ordd brengen. 3 dagen later kregen we brief voor het terugsturen van de decoder??
Opeens geen tv meer. Maar de vast lijn werkt wel nog. ?? Terug telefonusch contact opgenomen. Die volgende persoon verondschuldigde zich voor de verkeerde handelingen. Ze haddden namelijk de tv afgesloten ipv de telefoon. Ze gingen alles aanpassen.. nu een week later jog steeds geen tv en zelfs gezn internet meer??? WTF is going on Proximus????
icon

Beste antwoord door CindyD 21 December 2017, 12:01

Bekijk origineel

6 reacties

Best de reactie van een proximus medewerker afwachten morgen.
vandaag gebeld.. ze konden mij niet meer zeggen dan het nog 2 weken kan duren... war is de service aub??
Reputatie 6
Badge +3
Nick , we willen dit graag mee opvolgen, kan je je klantennummer doorgeven op deze link ? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Bedankt. Jan
Reputatie 4
Badge +2
Hey Nick! Kan je ons via privébericht even je klantgegevens bezorgen aub?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,Cindy
beste,
ondertussen zijn we weer een week later;; nog steeds geen nieuws of verbetering???
Dit is echt teleurstellend.
sinds 23/11 geen TV meer en dit kan zo maar??
als we ons als nieuw lid zouden willen aansluiten beloven ze ons dat we binnen de 2 weken aangesloten zijn alles op en aan.. maar bij bestaande klant moet dit weken duren??

hoe kan dit?
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Nick, we hebben er alvast voor gezorgd dat je TV zsm weer actief staat. Het is echter wel genoodzaakt om PSTN te nemen in een Bizz Pack om te kunnen genieten van de voordelen van een Bizz All In. Er bestaan namelijk geen Bizz-packs zonder PSTN. Groetjes, Cindy

Reageer