Vraag

Stopzetten contract

  • 21 January 2017
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

Ik ben begin dit jaar verhuisd naar het buitenland en ik heb mijn contract stopgezet bij Proximus. Ik heb wel degelijk de bevestiging gekregen dat mijn contract stopgezet is en ik heb nadien nog telefonisch contact opgenomen met de helpdesk om nog eens te bevestigen. Daar hebben ze mij toen verzekerd dat het contract stopgezet werd vanaf 5 januari en dat ik nog een slotfactuur ging krijgen.

Sindsdien niets meer gehoord en ik begon al nattigheid te voelen. Vandaag krijg ik een factuur in de bus, waarbij mijn internet comfort aangerekend wordt van 1 tot en met 5 januari. Alleen staat er een paar lijnen later Internet Comfort van 5 tot en met 31 januari aangerekend voor 40 euro.

Ik hang hier al 10 minuten aan de lijn vanuit de UK bij de klantendienst zonder dat er iemand doorgeschakeld wordt. Zijn er nog andere manieren om die factuur teniet te doen en een compensatie te krijgen voor mijn telefoontje nu?

2 reacties

Ik heb het opgegeven na 25 minuten. Veel succes met jullie rappels en deurwaarders, ik heb toch geen domicilie adres meer in BE.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bjorn,

Stuur je even je klantgegevens door voor nazicht? Dit kan eventueel via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

Reageer