Beantwoord

Stingray Brava (kanaal 110) ?

  • 25 December 2017
  • 10 reacties
  • 795 Bekeken

Gisteren (22 dec) Proximus TV nieuwsbrief ontvangen.
Laatste topic in deze nieuwsbrief: "Nieuw op Proximus TV
Een streepje klassieke muziek voor Kerst?
Weer een nieuwe zender in ons basisaanbod: Stingray Brava (kanaal 110). Adembenemende opera’s, balletten en concerten en boeiende documentaires. Tip: Sounds like Christmas, 25 december om 10u05."

Helaas vind ik deze nieuwe zender die zou zijn toegevoegd aan het basisaanbod
niet terug in mijn Proximus TV tv-gids, hier is geen kanaal 110 terug te vinden, ook niet na het herstarten van mijn decoder.

Weet er hier iemand meer over? Wordt deze zender in het basisaanbod actief vanaf bepaalde datum? Moet je daar iets speciaals voor doen?
icon

Beste antwoord door IngeDC 27 December 2017, 11:36

Bekijk origineel

10 reacties

zie het volgende Topic hieromtrent > klik hier > (basisaanbod-stingray-brava-kanaal-110)
Heb ik reeds gelezen
Waarom stuurt Proximus dan een mail met de vermelding dat Stingray in het basisaanbod komt .....?
Ik ben benieuwd naar het antwoord van Proximus.....
blijkbaar heeft een proximus medewerker al geantwoord dat het een vergissing is !!!
Maar hopelijk krijgen we morgen een beter antwoord van de bevoegde dienst waar de proximus medewerker de mail met de vraag naartoe gestuurd heeft.
Reputatie 7
Badge +1
Zal niet zijn voor het basisaanbod. Jammer.
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen Luc, dit is door mijn collega doorgegeven voor onderzoek. Momenteel hebben wij enkel de informatie dat deze in het betalend boeket zit. Als wij hier verdere informatie over krijgen (of dit al dan niet in het basisboeket komt), zullen wij dit hier onmiddellijk meedelen. Groeten, Charlotte.
Ik heb ook de vraag: Waar zit Brava?
zie zenderlijst > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/proximus-tv/functies-van-de-proximus-tv-applicatie/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html
Goedenavond Charlotte ,

Allemaal goed en wel ....maar waarom krijg ik dan een mail waar zwart op wit staat dat de zender vanaf 22 december in het basispakket zit ....
Mijn programma keuze was al gemaakt voor de Kerstperiode .....
Ik voel me eerlijk gezegd bij de neus genomen . ..en kan me zeker niet terugvinden in uw antwoord ....
Graag had ik meer duidelijkheid.
Mvg
Verschuere Luc
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Luc, zoals mijn college reeds vermeld heeft is dit in onderzoek en zal je bericht worden van zodra de informatie beschikbaar is. Gr inge
Betse mensen van Proximus ,

Gisteren kreeg ik opnieuw een mail van Proximus Tv ....
Daarin stonde dat stingray enkel in het entertainement channels pakket zit en niet in het basisaanbod ....
Wat mij betreft een nogal gemakkelijke en klant onvriendelijke aanpak .....
Zou het niet beter zijn dat de klanten die geprobeerd hebben stingray te ontvangen alsnog een proefabonnement van bvb 1maand te geven ?
Met vriendelijke groet

Reageer