Vraag

Splitplan

  • 10 November 2016
  • 4 reacties
  • 294 Bekeken

Via mijn werkgever is een splitplan geactiveerd waardoor mijn werkgever een deel van de internetkosten voor zijn rekening neemt. Maar op de factuur zie ik niet welk bedrag in mindering is gebracht. Kan dit op de 'aanrekening' vermeld worden? Naar het schijnt gebeurde dat in het verleden wel.
Mvg
Greet

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag GreetV

Je kan best klantgegevens sturen naar Het Proximus Team? (klantnr, contactnr, telefoonnr,)

Dan kunnen we eens kijken hoeveel korting je exact krijgt.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Dank je voor de reactie. Ik heb mijn gegevens doorgestuurd.
Mvg
GreetV
Ondertussen heb ik een 10-tal dagen geleden mijn gegevens doorgestuurd, maar nog altijd geen reactie ontvangen.
Mvg
GreetV
Reputatie 7
Badge +4
Dag Greet,

Er is een dossier (40038547) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Deze zal alles voor je nakijken en je contacteren ivm de oplossing.

Alvast de excuses voor het wachten.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer