Spam filtering

  • 21 May 2015
  • 3 reacties
  • 423 Bekeken

Kan ik zelf in MyProximus ongewenste mails definieren zodat die automatisch gedelete worden ? Kan ik een bepaalde afzender als spam definieren zodat die automatisch verwijderd wordt ?


Dank je.

3 reacties

Ik heb het zelf nog nooit uitgetest maar uit een ander antwoord kan het volgende blijkbaar wel:



  • http://forum.proximus.be/comment/168621" title="Permalink




Eddy . : het probleem met de 2de mailbox is het feit dat het maximum aantal blocked senders is overschreden. Gelieve u in te loggen opnieuw via webmail: instellingen-email- beveiliging en de lijst met blocked senders te cleanen op dubbele domeinnamen /emailadressen. MVG Sabine




aan medewerkers eens via http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" target="_blankvragen of wachten tot iemand dit uit ervaring weet hoe het moet.
Reputatie 6
Badge +3
Ja, dit is mogelijk als je een filter aanmaakt. Log in op de Proximus webmail, ga vervolgens naar Configuratie,E-mail, Filter, klik op de knop Nieuw. Geef de regel een passende naam.Wanneer je op bepaalde trefwoorden wil filteren moet je bij Als aan één/alle (dat kan je zelf kiezen) van de volgende voorwaarden,daar kan je zelf kiezen in welk veld de filter moet kijken Afzender/van, onderwerp,cc in het derde veld kan je zelf trefwoorden ingeven of spammers e-mail adres. Ik veronderstel dat je nog steeds de verwijderde mails zal terugvinden in de prullenbak van de webmail, maar daar ben ik niet zeker van.

Reageer