We hebben hier thuis last van een instabiele verbinding. Vooral latency-gevoelige toepassingen lijden hieronder..
Na enkele tracerts uit te voeren:
-
-
Traceren van de route naar belgacom.be [195.13.15.25]
via maximaal 30 hops:
1 8 ms 11 ms 12 ms router [192.168.2.1]
2 17 ms 29 ms 19 ms 1.228-200-80.adsl-dyn.isp.belgacom.be [80.200.228.1]
3 * * 143 ms 206.241-183-91.adsl-static.isp.belgacom.be [91.183.241.206]
4 21 ms 18 ms 17 ms 28.247-183-91.adsl-static.isp.belgacom.be [91.183.247.28]
5 18 ms 17 ms 19 ms v2.icorestr1.isp.belgacom.be [194.78.0.32]
6 17 ms 17 ms 21 ms te4-3.icorebnc3.isp.belgacom.be [80.200.248.234]
7 17 ms 18 ms 18 ms te4-2.bcarfia1.isp.belgacom.be [81.240.251.81]
8 ^C
-
-
Traceren van de route naar belgacom.be [195.13.15.25]
via maximaal 30 hops:
1 10 ms 6 ms 10 ms router [192.168.2.1]
2 17 ms 17 ms 17 ms 1.228-200-80.adsl-dyn.isp.belgacom.be [80.200.228.1]
3 * * * Time-out bij opdracht.
4 29 ms 16 ms 19 ms 28.247-183-91.adsl-static.isp.belgacom.be [91.183.247.28]
5 18 ms 15 ms 19 ms v2.icorestr1.isp.belgacom.be [194.78.0.32]
6 21 ms 24 ms 17 ms te4-3.icorebnc3.isp.belgacom.be [80.200.248.234]
7 19 ms 17 ms 17 ms te4-2.bcarfia1.isp.belgacom.be [81.240.251.81]
8 * * * Time-out bij opdracht.
-
-
En enkele minuten later is alles weer normaal:
-
Traceren van de route naar belgacom.be [195.13.15.25]
via maximaal 30 hops:
1 6 ms 6 ms 6 ms router [192.168.2.1]
2 16 ms 19 ms 21 ms 1.228-200-80.adsl-dyn.isp.belgacom.be [80.200.228.1]
3 17 ms 24 ms 18 ms 206.241-183-91.adsl-static.isp.belgacom.be [91.183.241.206]
4 17 ms 20 ms 19 ms 28.247-183-91.adsl-static.isp.belgacom.be [91.183.247.28]
5 17 ms 20 ms 21 ms v2.icorestr1.isp.belgacom.be [194.78.0.32]
6 18 ms 21 ms 18 ms te4-3.icorebnc3.isp.belgacom.be [80.200.248.234]
7 21 ms 21 ms 22 ms te4-2.bcarfia1.isp.belgacom.be [81.240.251.81]
8 ^C
Wilt dit zeggen dat het niet aan onze verbinding, maar aan 1 van de belgacomservers ligt?
Mvg,
Koen
Bladzijde 1 / 1
Bump;
Dit probleem doet zich nu al een hele tijd voor ( = meer dan een week).
Vooral 's avonds hebben we er veel last van.
Een beetje feedback hierover zou aangenaam zijn (is de oorzaak van het probleem een trage belgacomserver of onze verbinding?)
Mvg,
Koen
Dit probleem doet zich nu al een hele tijd voor ( = meer dan een week).
Vooral 's avonds hebben we er veel last van.
Een beetje feedback hierover zou aangenaam zijn (is de oorzaak van het probleem een trage belgacomserver of onze verbinding?)
Mvg,
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.