Software update V5

  • 15 December 2014
  • 14 reacties
  • 390 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Nieuwe SW op de V5 decoder: gen3000_14.11.1.2 via gewone reboot binnen gehaald.


2 functies toegevoegd bij de systeem instellingen: 1/ afstandsbediening configureren op IR of RF 2/ verwittiging internetvolume verbruik Netflix.


mvg





14 reacties

Bedankt voor melden,zal straks ook eens kijken of het hier mogelijk is.
Heb hem hier ook net binnen gehaald.
jdm,


wat mij verwonderd is dat je zegt dat :


afstandsbediening configureren op IR of RF er nu nog maar pas bijgekomen is want ik heb al van anderen de melding gekregen dat ze hun V5 decoder op RF konden bedienen , dan hebben ze mij allemaal blaasjes wijsgemaakt als het zo zit !


Vroeger bij de eerste decoders kon dit niet en het was trouwens een V4 Remote die er bij stak maar bij de recentere V5 decoders stak er een V5 remote bij om de V5 via RF te bedienen ??????
Ik zie niets buiten dat er enkel de versie bummering is verandert.
Reputatie 5
Badge +3
Elsa,


Verwonderd? Ik heb na de update een controle verricht wat er veranderd was en stelde vast dat bij de systeeminstellingen 2 opties werden toegevoegd waaronder de IR/RF omschakeling. Inderdaad bij een V5 decoder wordt er standaard een RF remote control meegeleverd, zodat je de decoder bv. in een kast kan plaatsen.


Die functie zal bedoeld zijn voor de V4 en andere decoders (IR overdracht) zodat deze kunnen worden geconfigureerd naar RF.


Ja maar die was er toch bij de vorige software versie ook, die RF instelling, of heb je dit niet gecontroleerd , want anders zou er toch niemand met de vorige versie zijn V5 op RF remote kunnen ingesteld hebben en dat is het wat ik wou weten in feite.
Reputatie 5
Badge +3
Inderdaad, zou kunnen dat ik dit bij de vorige update over het hoofd heb gezien, en wat betreft het internetvolume verbruik netflix, was dit ook al voorzien?


groeten en excuseer voor mijn verkeerde info


PS. wat er exact veranderd is heb ik op dit moment nog geen zicht.
Neen van het netflix internetverbruik daar was nog geen sprake van in de vorige softw. versie.
Reputatie 5
Badge +3
Hopelijk is de display bug bij de V5 opgelost.


mvg
Ja ik zie het hier nu ook staan;Dat zullen ze er ook gewoon hebben bijgezet denk ik Elsa omdat vele mensen die optie IR niet nodig hebben.Omdat ze toch een vrij beeld op hun decoder hebben.Of ze moeten natuurlijk Elsa heten en hem in hen kast gaan steken.Maar dan hoeft dat letter en die naam er ook niet meer op te staan vind ik.En voor mensen waar die decoder iets te laag staat en er een tafel voor staat is dit ook handig.
Ja ken, ik kan zonder display op de V5 ook mijn dag zonder problemen doorbrengen knipoog
Nog iets het is ook niet aan klanten die iets zouden moeten zien maar aan de medewerkers die iets moeten melden dat er iets verandert is.Ik vind al dat ze genoeg achterstaan tegenover telenet.Niet dat men bij telenet meld dat er een nieuwe software of update is maar men merkt het meestal wel.Daar was vroeger tenminste Eva goed in als ik haar een privé bericht schreef maar nu hoef je dat niet te doen want die hebben geen naam meer.
Welke bug?
Ja Elsa dat weet ik al langer.Ik loop ook met een stok.Je weet toch ik heb een dubbelbekkenbreuk gehad,maar een blinde kan nog veel minder als ik hoor.brutaal

Reageer