Software-update ?

  • 13 October 2015
  • 54 reacties
  • 1178 Bekeken

Hallo ,


sinds eind juni , begin juli , heb ik bij de klantendienst een klacht lopen over een probleem met opnames , op de server , die enkel te bekijken zijn als ik de decoder even stroomloos zet , en daarna weer aanschakel .


Na veel over en weer getelefoneer , vooral over , gaf de klantendienst mij het advies met de klacht te leven tot ...... er een nieuwe software-update verspreidt zou worden .Dit zou midden oktober gebeuren .


Ik heb vandaag de systeeminstelling van de decoder nagekeken en kon volgende gegevens , die mij belangrijk leken ,noteren :


sw versie: gen 3000_15.2.2.4


hw versie iptv. cisco.isb8320E


s/n 166133409


Kan iemand uit bovenstaande gegevens destilleren of er op de decoder de nieuwste software staat ? M.a.w. is er al een nieuwe software-update al verspreid ?


Zou dit zo zijn , dan kan ik de klantendienst terug contacteren , anders moet ik nog wat wachten .


Alvast dank.



54 reacties

Beste Alex,


als je het volgende zegt : Elsa, de opgegeven link is weinig nuttig.

Dan moet ik ten eerste nog weinig moeite doen om u verder nog uitleg te geven

en ten tweede concludeer ik dat blijkbaar de moeite niet doet om het goed te lezen, daar kan ik weinig aan doen

Betreffende link die ik opgegeven heb : ▬►hier◄▬

Daarom heb ik nu speciaal voor u deze twee pijlen er rond gezet ▬► en ◄▬ omdat je niet speciaal zou moeten naar Pearl gaan om een nieuwe bril .cool


Maar je mag op een forum je onverbloemde mening geven dat is nu eenmaal een typisch kenmerk van een forum zeker, of de PX medewerkers dit ook mogen doen , dat is wat anders (LOL)


mvg,


Elsa


Alvast dank voor de verwijzing naar de manual voor de nieuwe interface die tesamen komt met de nieuwe versie van de decodersoftware .


Al de problemen die ik ondervond met de vorige softwareversie zijn van de baan .


Blijkbaar heb ik niet mainstream gehandeld met , via FR , een software upgrade te forceren . Waarom ?


Misschien , als ik gewacht had op een push van P , om de upgrade te plaatsen , ik de email van P had ontvangen met een verwijzing naar de manual en ik ook de nieuwe app ( P tv ) zou kunnen gebruiken .


Toen ik de uitleg


http://forum.proximus.be/posts/89a05c8081?page=15#Update-12-10-2015


las , heb ik direct de nieuwe app ( P TV ) op mijn andoidtablet gedownload en geïnstalleerd maar , spijtig genoeg werkt die app ( P TV ) niet op mijn tablet .


Ik heb ( P TV ) dan verwijderd en de oude app ( TV overal ) geïnstalleerd .


Nog even wachten dus .


Grt




Jan




Dat is inderdaad alleen info of tips die daar staan die ik daar plaats en probeer up te daten wat prox of anderen gepost hebben en die tenslotte van mij alleen niet komen, want ik ben de uitvinder niet van dit alles als het nog niet moest weten :-))

En het staat iedereen vrij om die tips , raad enz... al dan niet op te volgen of uit te voeren op eigen risico zoals ze dat zeggen ;-)

Ik probeer daar wat alles bijeen te zetten in de mate van mijn mogelijkheden, want ik ben tenslotte ook maar een PX klant als u en vele anderen hier op het forum, uitgezonderd de enige officiële mensen van PX op het forum en dat zijn enkel de mensen achter de groep 'onze medewerkers'.

we doen gewoon verder en zien wel wanneer alles ooit eens zonder bugs of problemen zal draaien verrassing


mvg


Elsa
Jan,


U hebt een v4 decoder ( blauwe power knop links , display, dan 3 knoppen menu ok back )


Momenteel wordt het nieuwe tv platform enkel op v5 en v5 compact uitgerold.


V4 Decoders gaan deze ook krijgen maar gaan pas later gebeuren.

Reageer