Software-update ?

  • 13 October 2015
  • 54 reacties
  • 1178 Bekeken

Hallo ,


sinds eind juni , begin juli , heb ik bij de klantendienst een klacht lopen over een probleem met opnames , op de server , die enkel te bekijken zijn als ik de decoder even stroomloos zet , en daarna weer aanschakel .


Na veel over en weer getelefoneer , vooral over , gaf de klantendienst mij het advies met de klacht te leven tot ...... er een nieuwe software-update verspreidt zou worden .Dit zou midden oktober gebeuren .


Ik heb vandaag de systeeminstelling van de decoder nagekeken en kon volgende gegevens , die mij belangrijk leken ,noteren :


sw versie: gen 3000_15.2.2.4


hw versie iptv. cisco.isb8320E


s/n 166133409


Kan iemand uit bovenstaande gegevens destilleren of er op de decoder de nieuwste software staat ? M.a.w. is er al een nieuwe software-update al verspreid ?


Zou dit zo zijn , dan kan ik de klantendienst terug contacteren , anders moet ik nog wat wachten .


Alvast dank.



54 reacties

inderdaad de laatste zoals ik ook heb


zie ook => decodersoftwareversies
Reputatie 7
Badge +6
Elsa, die versie staat er toch al een tijdje op, of vergis ik mij?



Ah ,


dan zal ik nog wat dienen te wachten .


Heeft er iemand een gedacht wanneer er een verse update zou komen ?


Dank voor de link naar de softwareversies .




Jan
Inderdaad die wordt uitgerold per regio, die http://forum.proximus.be/posts/89a05c8081#Update-12-10-2015" target="_blank, dus je zult het direct merken aan je beeld dat het er anders uitziet
Marleen, ergens van het einde van mei al
Beste,


Ik heb vandaag via factory reset software update binnengekregen. Is nu versie NTE_6.1.9.86.


Mooie interface, heeft veel weg van nieuwe proximus app


Goetjes,




Artie (V5 harde schijf/ telzone 03)
Reputatie 7
Badge +6
​Here we go!
Ik heb dit ook al geprobeerd maar als je niet in de geactiveerde zone valt lukt dat natuurlijk niet.


Nu hopelijk niet teveel bugs hé Marleen ;-)
Reputatie 7
Badge +6
Ik ga geen factory reset proberen, ik wacht rustig af. Sinjoor zou wel eens in de goeie zone kunnen zitten: (03) is toch Antwaarpen?


​Bugs? Oh nee, hé. ;-)))



Reputatie 7
Badge +3
@Artie, hou je ons op de hoogte over de plus- en minpunten van de nieuwe software. Ik zit in 011, dus zal nog wel even moeten wachten, denk ik. brutaal
Reputatie 6
Badge +2
Ik ben benieuwd of V4 decoders ook daarvoor in aanmerking komen.
Dat zal wel moeten zeker, anders zouden ze toch net het zelfde moeten doen als met de v3 decoders vervangen door V5.
Reputatie 5
Badge +3
Nieuwe SW zou werken op het Windows 8 platform? Hopelijk is het niet zoals indertijd met de uitrol charles, heeft meer dan een jaar geduurd tegen dat alles werkte.


mvg


Hier de nieuwe software binnengekregen , NTE_6.1.9.86


problemen met teletekst op één hd ,onvolledige lijnen of geen teletekst,op één sd is teletekst ok;


Ook geen services menu meer voor nieuws , weer ,lotto
Hier ook sinds eergisteren de update ontvangen. Tot op heden start hij alle nPVR opnames zonder dat ik de decoder moet herstarten.


Daarnaast worden nu alle opnames automatisch als nPVR geprogrammeerd, ook series, dus blijkbaar geen conflicten meer wanneer je meerdere series tegelijkertijd opneemt.


Benieuwd of het ook zo gaat werken? Want er is nog steeds een menu voor conflicten, ik heb geen idee hoe er nog conflicten kunnen ontstaan met deze nieuwe regels? Misschien dat ze in de toekomst het aantal gelijktijdige nPVR opnames geen beperken?


Reputatie 7
Badge +6
Ssssjjttt. Breng ze niet op gedachten. Profiteer ervan. engel
Waarom zouden ze gelijktijdige opnames beperken, dat hebben ze toch nooit gedaan, met een uitzondering voor series omdat die enkel op harde schijf konden opgenomen worden en dat is verleden tijd en hiermee opgelost.


Conflicten zouden eventueel kunne als bv sommige zenders niet moesten akkoord gaan dat je bv series opneemt in nPVR, om maar iets op te noemen en mss zullen er nog andere redenen zijn, maar dat zullen we moeten afwachten en wel zien dewelke dit kunnen zijn.
Reputatie 7
Badge +6
'Conflicten' zullen er altijd zijn en was er maar altijd en overal een menu om ze op te lossen.verdrietig
Inderdaad die bestaan zelf over gans de wereld en met alle spijtige gevolgen vandien!
Reputatie 7
Badge +1
Serieopnames waren tot nu toe toch niet voorzien op een V5 mini omdat die altijd naar de harde schijf moesten? Is dat dan veranderd nu?


Wat ik nog een probleem vind met de nPVR-opnames die je vanop tablet met de Belgacom TV app. programmeert, is dat die afleveringen verspreid over de dagen in de lijst(en) van de decoder komen, dus niet gegroepeerd per serie met een lijstje van de nog op te nemen of reeds opgenomen afleveringen (zoals bij PVR-series), wat ik persoonlijk overzichtelijker vind. Dat is zo trouwens ook bij Telenet (wat in principe een PVR-systeem is natuurlijk).



Serieopnames waren tot nu toe toch niet voorzien op een V5 mini omdat die altijd naar de harde schijf moesten? Is dat dan veranderd nu?



Heel zeker , trouwens software v5 is gelijk aan v5-mini software, alleen dat de HDD fucties komen te vervallen
Ja Sinjoor PX mag toch ook iets beter hebben dan TN ;-)
Reputatie 6
Badge +2
Yorin, nu er geen PVR opnames meer gedaan worden maar enkel nPVR opnames wil ik u het volgende vragen en dat is of die opnames nu onbeperkt in tijd worden bewaard of is dat nog steeds 60 dagen en kan er nu van alle zenders opgenomen worden? Als dat allemaal niet het geval is dan is dat een serieuze achteruitgang.


En wat gebeurt er met de opnames die reeds op de harde schijf staan, kunnen die nog bekeken worden? Als dat hier niet het geval is dan zal het hier nog plezant worden.
Reputatie 7
Badge +1
Onbeperkt in de tijd zullen ze maar zijn, als het er speciek bijstaat in de lijst van opgenomen programma's denk ik. Zolang daar 60 dagen per dag aftellend staat nog niet. Harde schijfopnames moeten vlgs mijn altijd afspelen blijven zolang er nog van die decoders in omloop zijn denk ik, en dat is zeker nog de grote meerderheid.
Kan je je dan geen PVR opnames meer doen op de v5 decoder !? of begrijp ik de probleemstelling hier verkeerd?

Reageer