Software update?

  • 15 June 2012
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

Alhoewel de kwaliteit van Belgacom TV over het algemeen gezien al flink verbeterd is, zijn er toch nog af en toe vervelende zaken.

Zoals gisteren:

- voetbalwedstrijd gelukkig net gedaan (ong 22:40) als er plots geen beeld meer is. Blijkbaar een update, niet zo plezant als je iets aan het kijken bent, en ondertussen ook een opname hebt lopen. Duurde daarenboven ook nog eens heel lang.

- opname van serie (in ons geval 2 laatste afleveringen van Zone Stad): had slechts 5 minuten van beide afleveringen, dus zag ik me wel verplicht om deze aan te vragen.... 4€ cadeau aan Belgacom, voor iets waar zij in feite zelf schuld aan hebben. Alle vorige opnames (opname volledige serie) waren goed gegaan, er was voor de rest niks veranderd.


Ben wel heel positief over de klantendienst: altijd heel vriendelijk, en er moet niet lang gewacht worden. Echt heel goed, een enorm verschil met hetgeen ik bij Telenet meemaakte.

Maar die Belgacom TV, dat staat nog niet op punt van de klantendienst :-)

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Idd. geen spontane heropstarts als decoder opstaat. Had ik ook nooit bij mijn vorige V3 decoder. Mijn nieuwe (gekochte) V4-decoder is echter een juweeltje vergeleken met de V3. Geen geblokkeerd beeld meer bij afspelen nPVR-opnames, veel vlottere bediening van de TV-gids. Zendervermelding op de display (die komt bij een heropstart wel eerst als hij volledig heropstart is, dus niet direct als je terug beeld hebt). de heropstartfase is een stuk korter (2min15sec tot er terug beeld is, nog geen 7 minuten (6min50sc voor volledige functionaliteit). Dat was bij de V3 meestal 13 minuten. De interne klok loopt echter ook hier achter, dus toch een sofwareprobleem.
@ Xenne,


(en bij elke opstart gaat hij z'n firmware checken)


Er is iets dat voor mij toch niet duidelijk is want de vorige sw --39 heb ik niet kunnen binnen trekken door de decoder te laten heropstartten

maar wel met een FacR !?

groetjes,

Elsa

Reageer