Software-aanpassingen - waarom geen enkele informatie?

  • 12 July 2014
  • 0 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Is het teveel gevraagd om door Belgacom geïnformeerd te mogen worden over de software-aanpassingen die mij, als TV Belgacom gebruiker, aanbelangen? Is die informatie ergens beschikbaar? Ik denk het niet, tenzij ik mij zou vergissen.


Neem nu dat onlangs afgelopen aanbod voor TV Replay. In de TV Gids verschenen zomaar opeens: een gele streep, een nieuw symbooltje, grijze zones, enz.. Wat betekenen die en wat houden ze in? Uitzoeken maar!


Het is spijtig genoeg, telkens opnieuw, aan ons gebruikers om met vallen en opstaan uit te vissen wat er na een aanpassing (tijdelijk of niet) al dan niet gewijzigd/verbeterd/verslechterd/mogelijk is.


Ander voorbeeld: na meer dan 1 jaar aandringen heb ik enkel vorige maand, wegens ondertussen opgegeven en helemaal bij toeval, vastgesteld dat de 888 teletekst ondertiteling op BBC2 eindelijk wél naar behoren werkte. Hoewel sedert vorige week weer niet meer, wegens alweer een of andere mislukte aanpassing (upgrade of eerder downgrade?).


Ik vind dat Belgacom ons die informatie op zijn minst op regelmatige basis verschuldigd is.

0 reacties

Geen reactie

Reageer